اخبار داغ

افتتاح خانه عالم در برازان سیلوانا+عکس

افتتاح خانه عالم در برازان سیلوانا+عکس
افتتاح خانه ی عالم در روستای مرزی برازان ارومیه در آخرین روز پایانی سال ۹۶ نشان از فرهنگ غنی و اصیل اسلامی مردمان خون گرم سیلوانا و علاقه به تربیت اسلامی فرزندان این مرز و بوم در سایه ی دین مبین اسلام می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیلوانانیوز، افتتاح خانه ی عالم در روستای مرزی برازان ارومیه در آخرین روزهای سال ۹۶ نشان از فرهنگ غنی و اصیل اسلامی مردمان خون گرم سیلوانا و علاقه به تربیت اسلامی فرزندان این مرز و بوم در سایه ی دین مبین اسلام می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانانیوز,

روستای برازان از توابع منطقه مرگور بخش سیلوانای ارومیه از نعمت مردمان خونگرمی برخوردار می باشند که با کار و پیشه ایرانی و اسلامی ، در اعمال خیر همیشه پیشتاز بوده ؛ این در حالی است که با این رنگ مردمی و امورات خیرشان همچون الگویی برای بخش سیلوانا می باشند .

,

اهالی این روستا امسال در اقدام خیرخواهانه دیگری به ساخت و بنای خانه عالم در روستا پرداختند و با اتحاد و همدلی اهالی روستا ؛ با کمکهای صورت گرفته توسط  مهندسی لشکر ٣ حمزه (ع) ، خانه ای امن جهت اسکان امام جمعه روستا ، بنا و به اتمام رساندند که با حضور مسئولان و اهالی روستا و ریش سفیدان منطقه مرگور ؛ خانه عالم در مراسمی افتتاح گردید.

,

ماموستا مامد کلشی‌نژاد امام جمعه و جماعت روستای برازان مرگور در حاشیه مراسم و در گفتگو با سیلوانانیوز گفت :قبل از هر چیز بر خود لازم می دانم تقدیر و تشکر نمایم از اهالی روستای برازان که همیشه با اعمال نیکوکارانه خویش مایه افتخار برای دیگران بوده اند .

,

وی ادامه داد : از آنجایی که روستای برازان از دیرباز مهد علم و خدمت به دین بوده و توانسته کانون موفقی برای پرورش افکار زیبای اسلامی و انسانی باشد نمونه دینی اهالی این روستا را می توان در مشارکت آنها در ساخت مسجد روستا به وضوح مشاهده نمود مسجدی که از حیث ساخت می توان جزو مستحکمترین ساختها از نظر مهندسی دانست که تنها با مشارکت مردم خیر و اهالی روستا ساخته شد و الگو و نمونه خوبی برای سایر برادران دینی روستاهای منطقه شد. بعد از ساخت مسجد با همت همین اهالی ؛ روستای برازان اقدام به ساخت بنای جدیدی برای سکونت امام جمعه و جماعت روستا نمودند که الحمدلله با مشارکت مردم خیر روستا ساختمان مزبور ، در ۱۳۰ مترمربع در دو طبقه جمعا ۲۶۰ مترمربع زیربنا روبه اتمام می باشد که در اینجا لازم می دانم از همه اهالی روستا و مسئولان لشکر ۳ حمزه سیدالشهداء و مسئولین امر کمال تشکر و قدردانی نمایم که در سالهای اخیر شاهد کمکهای بی شائبه برادران سپاه در زمینه خدمت رسانی به مردم در جاهای متعددی بوده ایم و در این ساختمان نیز حدود ۲۰ درصد هزینه ها را به اهالی کمک نمودند و امیدواریم که این گونه مشارکتها تداوم پیدا کند تا سبب دلگرمی بیشتر و همچنین اتحاد و نزدیکی بین مردم و مسئولین بگردد.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه