اخبار داغ

رئیس پلیس راه خراسان رضوی:

بیشترین حجم ورود و خروج به استان را در هفته آینده تجربه خواهیم کرد

بیشترین حجم ورود و خروج به استان را در هفته آینده تجربه خواهیم کرد
رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: از روزهای آینده حجم ورود و خروج به استان خصوصا شهر مقدس مشهد بسیار افزایش پیدا می‌کند و بیشترین حجم ورود و خروج به استان را در این ایام تجربه خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی امیدوار در گفتگو با صبح توس، ضمن اشاره به وضعیت راه ها و جاده های خراسان رضوی و محورهای مواصلاتی به مشهد، اظهار کرد: تمام راه های مواصلاتی به استان از سمت شمال که استان خراسان شمالی می شود، از شرق سمنان و از جنوب و جنوب شرقی محور مواصلاتی یزد و بیرجند دارای ترافیک سنگین و بعضا نیمه سنگین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: ورودی شهر مشهد در تمام محورها سنگین و بارندگی در تمام محورهای منتهی به مشهد قابل مشاهده و برخی از محورهای منتهی به مشهد لغزنده است.

,

رئیس پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به وضعیت محورهای کوهستانی، گفت: مسیرها و محورهایی مانند تربت حیدریه و نیشابور مه گرفتگی و محدودیت دید برای رانندگان قابل مشاهده است که لازم است تا رانندگان احتیاط لازم را به عمل آورند.

,

وی ابراز کرد: از روزهای آینده حجم ورود و خروج به استان خصوصا شهر مقدس مشهد بسیار افزایش پیدا می کند و بیشترین حجم ورود و خروج به استان را در روز آینده و هفته آینده خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه