اخبار داغ

حکم سرپرست جدید خیرآباد ابلاغ شد+ عکس

حکم سرپرست جدید خیرآباد ابلاغ شد+ عکس
طی ابلاغ حکمی از جانب شهردار نسیم شهر، سرپرست ناحیه شهری خیرآباد انتخاب و معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، طی ابلاغ حکمی از سوی مهندس عباس شوندی شهردار نسیم شهر، علی محمدی به عنوان سرپرست ناحیه شهری خیرآباد تعیین شد، تا بلکه شرایط ساکنین خیرآباد نسبت به گذشته تغییر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، طی ابلاغ حکمی از سوی مهندس عباس شوندی شهردار نسیم شهر، علی محمدی به عنوان سرپرست ناحیه شهری خیرآباد تعیین شد، تا بلکه شرایط ساکنین خیرآباد نسبت به گذشته تغییر کند. , پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

شوندی در رابطه با انتصاب صورت گرفته، بیان داشت: امید است که با توکل بر خداوند و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و تجارب سرپرست ناحیه شهری خیرآباد، اقدامات مفیدی در راستای پیشرفت این منطقه و جلب رضایت ساکنین آن صورت پذیرد.

, شوندی در رابطه با انتصاب صورت گرفته، بیان داشت: امید است که با توکل بر خداوند و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و تجارب سرپرست ناحیه شهری خیرآباد، اقدامات مفیدی در راستای پیشرفت این منطقه و جلب رضایت ساکنین آن صورت پذیرد.,

وی همچنین با آرزوی موفقیت در خصوص موفقیت سرپرست ناحیه شهری خیرآباد در راستای  پویایی و ایجاد تحولات و ارائه خدمات به شهروندان، خواستار تلاش وی در انجام امورات محوله تحت نظر شهرداری نسیم شهر شد.

, وی همچنین با آرزوی موفقیت در خصوص موفقیت سرپرست ناحیه شهری خیرآباد در راستای  پویایی و ایجاد تحولات و ارائه خدمات به شهروندان، خواستار تلاش وی در انجام امورات محوله تحت نظر شهرداری نسیم شهر شد.,

گفتنی است که حکم علی محمدی، طی مراسمی توسط جلال اقبالی معاون اداری و مالی شهرداری نسیم شهر به وی اهدا شد، تا ساکنین خیرآباد نسبت به رفع مشکلات محل سکونت خود در سال 97 امیدوار باشند.

,

ساکنین خیرآباد در طول سال 96 بارها به روش‌های مختلف نسبت به مشکلات موجود اعتراض و نارضایتی خود را نشان داده‌اند و بیانیه‌ای شامل مشکلات موجود در خیرآباد را نیز امضا کرده و به شهرداری نسیم شهر فرستاده‌اند تا به این مشلات رسیدگی شود.

,

حال باید دید در سال جدید و با آغاز به کار علی محمدی در سمت سرپرست این منطقه، مشکلات مردم خیرآباد رفع خواهد شد یا روند نارضایتی شهروندان به شرایط حاکم و بی‌توجهی مسئولان مربوطه ادامه خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه