اخبار داغ

در طول سال 96؛

مشارکت ۸۴۰ میلیون تومانی اعضای اتاق بازرگانی ارومیه در امورات خیریه

مشارکت ۸۴۰ میلیون تومانی اعضای اتاق بازرگانی ارومیه در امورات خیریه
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه گفت: در طول سال‌جاری بیش از ۸۴۰ میلیون تومان توسط اعضای این اتاق به امورات خیر نظیر ساخت مدرسه، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و تامین هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان محروم اختصاص یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حسن انتظار در نشست خبری پایان سال که با حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی برگزار شد، اظهار داشت: در کنار تمام اقدامات تعریف شده برای اتاق بازرگانی، در سال جاری با همت اعضای اتاق ارومیه اقدامات مثبت و خیریه بسیاری انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: ساخت ۴ مدرسه برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده استان با جمع‌آوری هزینه‌ای معادل ۴۰۰ میلیون تومان، کمک به زندانیان جرائم غیرعمد به مبلغ ۸۵ میلیون تومان، کمک به طرح ابرار دانش‌آموزان نیازمند به مبلغ بیش از ۵۵ میلیون تومان و نیز کمک ۱۰ میلیون تومانی برای راهیان نور و اعزام شدگان به حرم امام(ره) تنها گوشه‌ای از اقدامات خیریه اعضای اتاق ارومیه بوده است.

,

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وبازرگانی ارومیه، در خصوص درآمدهای این اتاق، عنوان کرد: اصلی‌ترین محل تامین درآمدهای اتاق بازرگانی از محل صدور، تمدید و نیز کارانه‌های کارت بازرگانی بوده و به همین دلیل در حال حاضر چندان درآمد بالایی نداریم ولی با این وجود در شرایط مطلوبی قرار داریم.

,

وی، همچنین بیان داشت: در سال جاری با رایزنی‌های انجام شده توانستیم اتاق بازرگانی قبرس را به‌عنوان اتاق معین خود معین کنیم و در این زمینه با حضور سفیر قبرس در ایران نیز مقدمات انجام شده و در سال آینده اقدامات نهایی را انجام می‌دهیم.

,

انتظار، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴ نمایندگی در شهرستان‌های ماکو، خوی، مهاباد و پیرانشهر دایر کرده‌ایم تا فعالان اقتصادی این مناطق مسیر خود را کوتاه‌تر کرده و برای پیگیری امورات به این شهرستان‌ها عزیمت کنند.

,

وی، انتخاب مشاور در زمینه‌های مختلف را جزو اقدامات مثبت دیگر اتاق بازرگانی برشمرد و گفت: در زمینه مالیات، کشاورزی، تامین اجتماعی، شهرستانها و گمرک مشاورینی انتخاب شده‌اند که امورات مربوط به اعضا را به صورت تلفنی یا حضوری پیگیری و حل و فصل می‌کنند.

,

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، ضمن بیان این نکته که مدیریت دولتی در استان همراه با فعالان اقتصادی آمده و در این زمینه رایزنی‌های مناسبی نیز بوده، گفت: فعالان اقتصادی بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی استان باید شرایط را برای فعالیت‌های بیشتر فراهم سازند و در این زمینه اتاق بازرگانی همراه با بخش دولتی آماده مشارکت‌های لازم هستند.

,

وی، در پایان سخنان خود، از عضویت ۱۰۷۰ نفر در اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی ارومیه خبر داد و تصریح کرد: در سال ۹۶ موفق شدیم تا ۴ طرح ارائه شده از استان را در مجلس شورای اسلامی منتخب کنیم و امروز شاهد پیگیری این طرح‌ها در سطح کشوری هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه