اخبار داغ

شهردار پیشوا:

پیشوا به استقبال بهار رفت

پیشوا به استقبال بهار رفت
شهردار پیشوا از نصب تابلوهای راهنما و هدایت مسیر در سطح شهر پیشوا با هدف تامین رفاه شهروندان و مسافران نوروزی با اعتبار 1.7میلیارد ریال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حکمت امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ندای پیشوا در خصوص نصب تابلوهای هدایت مسیر در سطح شهر پیشوا اظهار داشت:حرکت به سمت چشم انداز روشن و توسعه پیشوا ، ساماندهی وضعیت ترافیکی ،افزایش سطح ایمنی ،سهولت در انتخاب مسیر رانندگان و شهروندان و کاهش بار ترافیکی اولویت های شهرداری پیشوا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای پیشوا,

وی افزود:نصب و رونمایی از تابلوهای هدایت مسیر به عنوان بخشی از خدمات استقبال از بهار و در راستای تسهیل یافتن نشانی و هدایت مسافرین نوروزی در دست اقدام است با هزینه ای بالغ بر ١/٧میلیارد ریال انجام می شود.

,

شهردار پیشوا با اشاره به اینکه در حال حاضر در مسیرهای اصلی تابلوهای هدایت نصب میشود گفت: در مطالعات مرحله اول مسیرهای اصلی شهر شامل بلوار های شهید اردستانی، شهید قمی، خلیج فارس، دستجردی، شهدای۱۵خرداد، قیام و خیابانهای باهنر، شریعتی، امام خمینی (ره) و بهار ۵۰تابلو پیش آگاهی و جهت نما در۳۴ نقطه جدید جانمایی شده است که از این تعداد ۱۳ پایه به صورت پایه ال شکل و الباقی به صورت تک پایه و دوپایه نصب خواهند شد.

,

وی در ادامه بیان داشت:در مطالعات مراحل بعدی تابلوهای قدیمی که تعدادشان نسبت به کل شهر بسیار ناچیز می باشد و بعضا مستهلک نیز شده، تعویض خواهد شد؛خیابان ها و بلوارهای دیگر شهر و همچنین مسیرهای برون شهری همچون اتصال جاده قم-گرمسار به شهرستان پیشوا ، جاده تهران و خاوران نیز در برنامه سال آینده می باشد.

,

شهردار پیشوا در خاتمه بیان داشت: در تابلوهای تعبیه شده با وجود محدودیت های بسیار  استانداردهای لازم از قبیل رنگ، ارتفاع الف، فونت، ابعاد تابلو، استفاده از سمبل خیابان و بلوار و میدان، شبرنگ با بازتاب نور۱۰ساله، ورق کشویی، جانمایی مناسب رعایت شده است و حدود ۵۰درصد تابلوها تا پایان سال۱۳۹۶ نصب شده و الباقی از تاریخ ۱۵ فروردین نصب و رونمایی خواهد شد.

,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه