اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

بهره‌برداری از ۸ پروژه ورزشی استان مرکزی در بهار ۹۷/آغاز به کار۷۰ خانه ورزش روستایی

بهره‌برداری از ۸ پروژه ورزشی استان مرکزی در بهار ۹۷/آغاز به کار۷۰ خانه ورزش روستایی
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از برنامه ریزی برای افتتاح ۸ طرح در بهار ۹۷ خبر داد و گفت: تا پایان خرداد ماه سال ۹۷ تعداد هشت پروژه ورزشی شامل هفت سالن ورزشی و یک زمین چمن در استان مرکزی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛عابد حقدادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری مسابقات جام نوروزی چندین سال است که در استان مرکزی برگزار می شود و این استان در این راستا همواره به عنوان یکی از استان های موفق و پیشرو کشور بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز, عابد حقدادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری مسابقات جام نوروزی چندین سال است که در استان مرکزی برگزار می شود و این استان در این راستا همواره به عنوان یکی از استان های موفق و پیشرو کشور بوده است.,

حقدادی با اشاره به افزایش جمعیت روستاها و شهرهای کوچک استان در ایام نوروز، اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای برگزاری مسابقات جام نوروزی است.

,

وی پر کردن اوقات فراغت جوانان و ترویج فرهنگ ورزش عمومی را از جمله اهداف برگزاری مسابقات جام نوروز دانست و بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته امسال برنامه های جام نوروز متفاوت تر از سال های گذشته برگزار می‌شود.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از شرکت ۲۰۰ هزار ورزشکار در جام نورزی استان خبر داد و افزود: در بین این ورزشکاران، نخبه های ورزشی مختلفی وجود دارد که شناسایی این نخبگان یکی از برنامه های هیات های ورزشی استان است.

,

راه اندازی ۷۰ خانه ورزشی روستایی در استان

, راه اندازی ۷۰ خانه ورزشی روستایی در استان, راه اندازی ۷۰ خانه ورزشی روستایی در استان,

وی در ادامه از راه اندازی ۷۰ خانه ورزشی روستایی در استان خبر داد و گفت: با راه اندازی این خانه های ورزشی جمع خانه های ورزشی استان به ۱۱۰ خانه افزایش می یابد.

,

حقدادی با اشاره به اینکه ۲۰۰ میلیون تومان برای تجهز این خانه های ورزش روستایی اختصاص یافته است، بیان کرد: این خانه های ورزشی در روستاهای راه‌اندازی می شود که فاقد هرگونه امکانات ورزشی هستند.

,

وی با تاکید بر اینکه خانه ورزش روستایی بر اساس سرانه جمعیتی و ورزشکاران سازمان یافته در روستاها اجرایی می شود، اضافه کرد: خانه‌های ورزش روستایی به امکاناتی نظیر دارت، فوتبال دستی، میز شطرنج، تنیس روی میز و... مجهز هستند.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه مرحله دوم تجهیز خانه‌های ورزشی روستایی از سال آینده در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: در فاز دوم تجهیز خانه های ورزشی، خانه های که فعال تر باشند مورد توجه قرار می گیرند.

,

افتتاح ۸ پروژه ورزشی در استان مرکزی به مناسبت ایام نوروز

, افتتاح ۸ پروژه ورزشی در استان مرکزی به مناسبت ایام نوروز, افتتاح ۸ پروژه ورزشی در استان مرکزی به مناسبت ایام نوروز,

حقدادی در ادامه از برنامه ریزی برای افتتاح ۸ طرح در بهار ۹۷ در استان خبر داد و افزود: تا پایان خرداد ماه سال ۹۷ هشت پروژه ورزشی شامل هفت سالن ورزشی و یک زمین چمن به بهره برداری می رسد.

,

وی با اشاره به اینکه این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسند، افزود: این پروژه‌ها شامل سالن های ورزشی روستای سمقاور، بانوان خنداب، تقلید آباد، گوار، قره چای، داودآباد، فرنق و زمین چمن خنداب هستند.

,

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: با حمایت هایی که مجمع نمایندگان استان داشته اند، جذب اعتبارات استان امسال از محل مالیات بر ارزش افزوده و ۲۷ صدم درصد، رشد چند برابری داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه