اخبار داغ

آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان در سال 96 برگزار شد

آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان در سال 96 برگزار شد
آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان در سال جاری با حضور مسئولان شهرستان بهارستان برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه ؛ چهل و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد محسن‌زاده امام جمعه بخش بوستان، سیدمحسن موسوی بخشدار بخش بوستان، غلامرضا آبکار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهارستان و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

بنابر این گزارش آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش بوستان در سال 96 با محوریت اعتکاف، فرا رسیدن سال نو، جوانان و ارزش‌های جوانی و اهتمام به مناسبت‎‌های مذهبی با ریاست امام جمعه بخش بوستان برگزار شد.

,

امام جمعه نسیم شهر در این جلسه باتاکید بر اینکه فرهنگ سازی به عهده ولایت فقیه می باشد، بیان داشت: در دنیای امروز جامعه و فرهنگ باید با رنگ ولایت همسو و همراه باشد، که این موضوع توجه ویژه‌ای را می طلبد.

,

وی در ادامه با بیان اینکه جوانان می بایست با آرمان‌ها و اهداف شهدا و انقلاب آشنا شوند، تصریح کرد: مسئولین جوانان را در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اعزام کنند تا از نزدیک با با فرهنگ جبهه، دفاع مقدس و ایثارگریهای شهدا بیشتر آشنا شوند

,

حجت الاسلام والمسلمین محسن‌زاده با اشاره به اینکه برگزاری هرچه بهتر مراسم‌های مذهبی و فرهنگی نیازمند همکاری مسئولان شهرستانی با ائمه جمعه می باشد، گفت: برگزاری مراسم‌هایی با محوریت فرهنگ سازی و رشد ارزش‌های جوانی نیازمند همکاری مسئولان با مساجد و مصلی‌ها می باشد.

,

وی درپایان باتوجه به نزدیک شدن به تاریخ برگزاری مراسم اعتکاف، متذکر شد: مسئولیت مساجد به عهده ائمه جمعه می باشد و مسئولین برای اجرای هر چه باشکوه‌تر مراسم اعتکاف می بایست نسبت به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

,

گفتنی است؛ در پایان این جلسه هر کدام از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و در خصوص موضوع جلسه بحث و گفت‌وگو کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه