اخبار داغ

مدیر جهادکشاورزی تایباد:

74 تن برنج و 40 تن میوه تنظیم بازار در تایباد توزیع می‌شود

74 تن برنج و 40 تن میوه تنظیم بازار در تایباد توزیع می‌شود
مدیر جهاد کشاورزی تایباد گفت: به‌مناسبت فرارسیدن ایام نوروز، در شهرستان تایباد 74 تن برنج و 40 تن میوه تنظیم بازار توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد میری در گفتگو با تایبادخبر، عنوان کرد: یکی از وظایفی که طی سالهای اخیر برعهده وزارت جهادکشاورزی گذاشته شده است تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای ایام پیک بازار و پیک مصرف مانند عید نوروز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر،,

 

,

وی ادامه داد: درهمین راستا بر اساس مصوبه کارگروه ستاد تنظیم بازار در شهرستان مقرر شد که سهمیه برنج ابلاغ شده با نظارت و همکاری جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و نیز تعزیرات حکومتی در شش مرکز توزیع شود که این امر با استقبال خوب مردم محقق شد.

,

 

,

مدیر جهاد کشاورزی تایباد گفت: در فاز اول ما 46 تن برنج تنظیم بازار وارد شهرستان کردیم که 19 تن برنج 1121 هندی، 19 تن برنج هندی پی آر 11 یا همان نیم دانه هندی و هشت تن برنج تایلندی هومالی در یک بازه زمانی بسیارکوتاه در شش مرکز تعیین شده در شهرستان تایباد توزیع و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت.

,

 

,

وی اشاره کرد: هر کیلوگرم برنج هندی کد 1121 به قیمت 56 هزار ریال، تایلندی هومالی 39 هزار ریال و هندی پی آر 11 نیز 26 هزار ریال برای مصرف کننده تعیین شده است.

,

 

,

میری گفت: باتوجه به استقبال بسیار زیاد در شهرستان و درخواست مکرر مردم، به منظور تخصیص سهمیه متمم برنج شهرستان پیگیری های لازم به عمل آمد که 28 تن برنج دوباره به تایباد تعلق گرفت که ان شاءالله در شهرهای کاریز و مشهدریزه و تایباد توزیع می شوند.

,

 

,

وی در پایان بااشاره به میوه های تنظیم بازار عید، خاطرنشان کرد: در فاز اول 20 تن سیب ازقرار کیلویی 2500 تومان و 20 تن پرتقال کیلویی 1700 تومان وارد شهرستان شد و توزیع آن در دو مرکز پارک شورای روبروی فرمانداری و در پارک خرمشهر آغاز شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه