اخبار داغ

امام جمعه ماهنشان :

هدایت واقعی در گرو هدایت سیاسی جامعه است

هدایت واقعی در گرو هدایت سیاسی جامعه است
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: تا وقتی که جامعه به هدایت سیاسی نرسد نمی تواند به هدایت واقعی که همان اسلام ناب محمدی است دست یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شمیم ماهنشان، حجت الاسلام زاهدی پور در جمع هیئت امنای هیئت رزمندگان با اشاره به هدایت واقعی جامعه و اهداف قیام های ائمه معصومین ع اظهارداشت: همه ائمه معصومین ع در راستای تشکیل حکومت اسلامی با امت واحد اسلامی بودند که این هم اصلی ترین هدف اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان,

وی با بیان اینکه در این برهه جامعه که دشمنان هر روز با ترفند ها و برنامه های مختلف می خواهند جوانان انقلابی و ارزشی را در خط فکری خود هدایت کنند، افزود: با توجه به هجمه های گونان و ایجاد شبهه هاو برنامه های اسلام ستیزی و شیعه ستیزی از سوی دشمنان، ضروری است فرزندان انقلابی و ارزشی، بچه هیئتی ها، هیئت امناها و روحانیون با استفاده از منبرها و برگزاری جلسات متعدد و برگزاری برنامه های هفتگی مسجد محوری و … به جوانان خط و خطوط فکری اسلامی دهند.

,

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت:  امام حسین ع در راستای اقامه دین و احیای دین قیام کرد، قیام ایشان نیز در راستای اسلام سیاسی که همان اسلام ناب محمدی بود  هست نه اسلام بی خاصیت، لذا نباید اجازه داد دشمنان جوانانی که عاشق امام حسین ع هستند را از خط اسلام ناب محمدی با برنامه ها و حیله های مختلف دور کنند.

, ,

حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به جریانات و برنامه های مختلفی که در مورد حجاب در سطح جامعه رخ می دهد، اظهارداشت: افرادی که در جامعه با برنامه های دشمنان خواسته و ناخواسته اهداف آنها را پیاده میکنند، یا کشف حجاب کرده و یا در مورد حجاب حرف می زنند، می خواهند به اسلام و انقلاب اسلامی ضربه بزنند، این افراد قطعا خواهان استقلال و اقتدار ایران اسلامی نیستند چرا که انقلاب اسلامی براحتی به دست نیامده و هزاران خون جوان در راه امنیت و حفظ حجاب ریخته شده است.

,

وی افزود: این نوع حرکت ها در مورد حجاب و … که در جامعه رخ می دهد و عده ای با برنامه دشمنان برنامه های خود را اجرا می کنند به خاطر کم کاری ما است چرا که آنطور باید و شاید در مورد حجاب و برخی دیگر مسائل اهمیت آنها تبیین و ترویج نشده است.

,

امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به اداف دشمنان داخلی و خارجی گفت: دشمنان با اجرای طرح ها و ایده های گوناگون در راستای نا امید کردن مردم از نظام هستند، انها می خواهند با برنامه های مختلف ملت را از ولایت و رهبری دلسرد کنند، دشمنان با استفاده از فضای مجازی که مخاطبان بیشتری را در برگرفته با نفوذ در دل جوانان و ایجاد شبهه ها، با برنامه های ساختگی و .. در راستای تزلزل کردن نظام و انقلاب هستند.

,

حجت الاسلام زاهدی پور خواستار تشکیل برنامه های هفتگی شد و اظهارداشت: هرکس در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت نکند و در خواب غفلت باشد مسلما در پای دشمنان بیدار خواهد شد زمانی که پای دشمن را در گلوگاه خود احساس کند که دیگر دیر شده و جای هیچ حرکتی نیست.

, حجت الاسلام زاهدی پور خواستار تشکیل برنامه های هفتگی شد و اظهارداشت: هرکس در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت نکند و در خواب غفلت باشد مسلما در پای دشمنان بیدار خواهد شد زمانی که پای دشمن را در گلوگاه خود احساس کند که دیگر دیر شده و جای هیچ حرکتی نیست.,

وی افزود: با اجرای برنامه های مختلف در هیئات و نشست ها و گفتمان ها با استفاده از ظرفیت های روحانیون و ائمه جمعه مبانی اصلی اسلام محمدی را تبیین کنید.

,

گفتنی است دراین دیدار فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان و مسئول هیئت رزمندگان به ایراد مطالبی پرداختند و در حاشیه این مراسم از فعالین این هیئت تقدیر به عمل آمد.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه