اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف سبزوار:

پلمپ 361 واحد صنفی بدون مجوز از ابتدای سال تاکنون

پلمپ 361 واحد صنفی بدون مجوز از ابتدای سال تاکنون
رئیس اتاق اصناف سبزوار از پلمپ 361 واحد صنفی بدون پروانه کسب از ابتدای سال تاکنون خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار فخرالدین فتاحی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ماموران واحد بازررسی 13 هزار و 21 مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام داده اند، اظهارکرد: طی این بازرسی ها 361 مورد واحد صنف بدون پروانه شناسایی و پلمپ شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,

 

,

رئیس اتاق اصناف سبزوار با اشاره به اینکه تخلفاتی نظیر عدم درج اتیکت قیمت کم فروشی و گران فروشی منجر به ثبت 473 مورد شکایات مردمی از واحدهای صنفی شده است، ادامه داد: در این راستا پرونده های قضایی به ارزش یک میلیارد و 342 میلیون ریال برای واحدهای متخلف صادر شده است.

,

 

,

فتاحی با اشاره به اینکه در حال حاضر 800 واحد صنفی بدون پروانه در حال فعالیت هستند، تاکید کرد: این واحدها با همکاری اتاق اصناف در حال دریافت پروانه کسب و ادامه فعالیت به صورت مجاز هستند.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه 13 هزار واحد صنفی با مجوز کسب در حال فعالیت صنفی هستند، ادامه داد: این تعداد واحد صنفی در 42 اتحادیه ساماندهی شده اند.

,

 

,

رئیس اتاق اصناف سبزوار کسب مجوز فعالیت رایکی از نکات مهم در حوزه کسب و کار عنوان و ابراز کرد: عدم دریافت این مجوز سبب خواهد شد تا کنترل بسیاری از مواردی که به صورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است سخت و گاهی اوقات غیر ممکن شود.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه