اخبار داغ

شهردار شهرگلستان:

شهرگلستان صاحب فقیرترین سرانه‌های ورزشی در کشور است

شهرگلستان صاحب فقیرترین سرانه‌های ورزشی در کشور است
شهردار شهرگلستان گفت: شهرگلستان صاحب فقیرترین سرانه‌های ورزشی در کشور می باشد، اما با تکمیل پروژه‌های در دست اجرا سرانه‌های شهر گلستان در رتبه مطلوبی قرار خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عرب شهردار شهرگلستان در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در سال آینده تکمیل خواهند شد، بیان داشت: با اجرای پروژه‌های عمرانی در سال 97، تحولی نوین در خدمات دهی به شهروندان گلستانی ایجاد خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,

وی در ادامه باتاکید بر اهمیت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرگلستان، تصریح کرد: با بهره برداری از پروژه‌های زیرگذر سه راهی آدران، کمریندی شمالی شهر، مجموعه ورزشی و استخر شهرک قلعه‌میر، پارک رودکنار در سراسر رودخانه شادچای و... سرانه‌های شهر گلستان در رتبه مطلوبی قرار خواهد گرفت.

,

علیرضا عرب با بیان اینکه روند خدمات رسانی به شهروندان با سرعت درحال انجام می باشد، اذعان داشت: خدمات شهرداری گلستان بر تسهیل و سرعت‌دهی کارها در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم می باشد و تلاش ما بر این است تا رضایت حداکثری شهروندان از مجموعه شهرداری حاصل گردد.

,

وی همچنین به محسوس بودن کمبود سرانه‌های ورزشی در شهرگلستان اشاره کرد و گفت: بنا به گفته مسئولین استانی، شهرگلستان صاحب فقیرترین سرانه‌های ورزشی در کشور می باشد، که در همین راستا مدیریت شهری گلستان با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر در اولین قدم خدمت جهادی خود اقدام به ایجاد 3 زمین چمن مصنوعی نموده است.

,

شهردار شهرگلستان در رابطه با شرایط ترافیک شهرگلستان، تبیین کرد: امروز با شروع پروژه کمربندی شمالی و پروژه زیرگذر سه راهی آدران که لاین رفت و برگشت آن نیز به تازگی مورد بهره برداری قرار گرفته است،  پایان ترافیک شهرگلستان تنها یک شعار نمی باشد.

,

وی درپایان باتوجه به مشکلات زیست محیطی رودخانه شادچای، افزود: این موضوع همیشه یکی از دغدغه‌های مردم و شهرداران قبلی شهرگلستان بود که امروز با تلاش مدیریت شهری گلستان و اعضای شورای اسلامی شهر فاز اول آن با تبدیل لجنزارها به تفرجگاه پایان یافته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه