اخبار داغ

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهدمقدس خبر داد،

اکران ۱۵۰ المان هنری و گلکاری در نوروز ۹۷

اکران ۱۵۰ المان هنری و گلکاری در نوروز ۹۷
قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهدمقدس از اکران 150 المان هنری و گلکاری در نوروز 97 خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهد پیام، خلیل الله کاظمی امروز در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت نوروز ۹۷ تعداد ۸۶ المان گل جدید در نقاط مختلف سطح شهر نصب شده است،  همچنین ۱۷ المان هنری تا پایان سال نصب خواهد شد و این تعداد تا انتهای فروردین ۹۷ به تعداد ۴۷ المان خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهد پیام,

 

,

وی با اشاره به کاشت ۱۳ میلیون بوته گل در سطح شهر، خاطرنشان کرد: تمام گل‌کاری سطح شهر براساس طرح و نقشه مشخص صورت گرفته است.

,


قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهدمقدس گفت: ۴۵ نمونه گل در سطح شهر کاشته و در سه نقطه شامل محور احمدآباد، میدان جانباز و میدان شهدا جشنواره بهار گل اجرایی شده است.

,
,


کاظمی گفت: جشنواره بهار گل در محورهای یاد شده به همراه فضایی برای مشارکت افراد برپا شده است و در کنار آن فعالیت های شاد، تئاتر و موسیقی اکران می‌‌شود.

,
,


وی بیان کرد: عمده فعالیت‌های استقبال از بهار در سطح شهر تکیل شده و شهر آماده استقبال از بهار و زائران و مسافران نوروزی است. 

,
,


قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهدمقدس با اشاره به محله‌آرایی سطح شهر، بیان کرد: رفع نازیبایی‌ها در سطح شهر، رنگ آمیزی جداول، المان‌ها و مبلمان شهری، در دستور کار قرار گرفته، همچنین در هشت محور فراخوانی برای ورود به بهار ۹۷ منتشر و با عنوان «خانه بهار ۹۷» نامگذاری شد.

,
,


کاظمی با اشاره به بازگشایی میدان سعدی، افزود: این میدان هفت سال به دلیل حفاری های خط دو قطار شهری و احداث ایستگاه مسدود بود و با تاکید شهردار مشهد مقدس در آستانه نوروز ۹۷ بازگشایی شد.

,
,


وی به ایجاد اولین «خیابان غذای شهر» در مشهد اشاره کرد و توضیح داد: از ابتدای فروردین ۹۷ خیابان غذا در خیابان شهید باهنر مشهد با همکاری اتاق اصناف و مرکز بهداشت اجرایی خواهد شد.

,
,


قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهدمقدس در توضیح بیشتر این خیابان، گفت: در این خیابان ترکیبی از غذاهای سنتی و بین‌المللی ارائه می‌شود و کافی‌شاپ‌داران و گل‌فروشان به ارائه خدمات می‌پردازند، همچنین فضایی برای حضور خانواده‌ها طراحی شده و در عین حال پیام‌ها و آموزه‌های فرهنگی برای مخاطبان نمایش داده می‌شود.

,
,


کاظمی افزود: این خیابان غذا از یکم تا هفدهم فروردین ماه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ آماده پذیرایی از شهروندان و زائران و مسافران نوروزی است. 

,
,


وی به افزودن ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در خطوط بی.آر.تی به منظور حمل و نقل زائران و مسافران در ایام تحویل سال در محور حرم مطهر اشاره کرد و گفت: ساعت کاری خط یک مترو نیز دو ساعت افزایش خواهد یافت، همچنین ۲۰۰ دستگاه ون نیز به خدمات‌رسانی مشغول می شوند.

,
,


قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهدمقدس به تدارک دیدن ۳۰ هزار جای پارک خودرو در اطراف حرم مطهر اشاره کرد و افزود: همچنین حفاری‌های شرکت‌های خدماتی در استقبال از بهار ۹۷ از 25 اسفندماه جمع‌آوری شد و کارگاه‌های فعال شهر را با بنرهایی پوشش دادیم.

,
,


کاظمی به جمع‌آوری متکدیان ازسطح شهر اشاره کرد و گفت: بر اساس مجوزهای اخذ شده متکدیان جمع‌آوری شده از سطح شهر در دو ماه اول سال در خانه سبز نگهداری می‌شوند.

,
,


وی با اشاره به فعالیت۲۴ ساعته ۲۶ مرکز اطلاع رسانی به زائران، بیان کرد: همچنین مرکز اطلاعات سفر در محورهای نیشابور، قوچان، راه‌آهن و پایانه مسافربری راه‌اندازی شده است.

,
,


قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهدمقدس گفت: ۱۱ مجموعه ورزشی در کنار پایگاه‌های مدیریت بحران به عنوان مراکز اسکان اضطراری فعال هستند و کار اسکان را انجام می‌دهند، ضمن اینکه بوستان زائرپذیر غدیر نیز پذیرش مسافران را انجام می‌دهد.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه