اخبار داغ

فرماندارشهرستان سرایان:

86درصدمردم شهرستان سرایان کشاورزهستند

86درصدمردم شهرستان سرایان کشاورزهستند
فرماندارشهرستان سرایان گفت:بیش از86درصدمردم شهرستان سرایان درحوزه بخش کشاورزی فعالیت دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سرایان بیدار ، جلسه بررسی مشکلات مالیاتی صنوف مختلف شهرستان سرایان باحضورمسئولین استان وشهرستان پیش از ظهر امروز درمحل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سرایان برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار,

محمدکریمی فرماندارشهرستان سرایان گفت:۸۶ درصد اشتغال مردم شهرستان سرایان درحوزه  کشاورزی است  ۱۴ درصد در حوزه صنعت , خدمات و سایر حوزه ها می باشد اما خشکسالی های پی در پی باعث شده ۵۰ درصد از سطح زیر کشت محصولات کشاورزی و دامپروری کاهش یابد.

,

وی افزود : مشکلات خشکسالی , فقر مراتع و سرمازدگی های اخیر ۱۵۰ میلیارد تومان کاهش منابع درآمدی شهرستان را در پی داشته و متوسط بارندگی در شهرستان کمتر از ۱۰۰ میلیمتر می بااشد .این در حالی است که با پدیده فرونشست زمین به میزان ۴۰ کیلومتر مربع مواجه و یکی از دشت‌های فوق بحرانی استان می‌باشیم همچنین قیمت محصولات کشاورزی به ویژه زعفران که جزئ درمحصولات استراتژیک شهرستان می باشد کاهش یافته است.

,

 فرماندارشهرستان سرایان اظهارکرد : مشکلات نقدینگی نیز به شدت واحدهای صنعتی و تولیدی را تحت فشار قرار داده واکثر واحدهای تولیدی در پرداخت مالیات با مشکل مواجه می باشد. و در حوزه واحدهای مالیاتی نیز با مشکل مواجه هستیم از جمله مهمترین این مشکلات فاصله با بازارعرضه و فروش کالا , وکانون مواد اولیه , نداشتن تحصیلات عالیه مدیران واحدهای تولیدی , عدم وجود خدمات مشاوره ای فقر وقهر طبیعت و عدم تسلط به قانون باعث شده است که نتوانیم از معافیت های موجود در قانون استفاده نماییم .و با کاهش بهره وری مواجه هستیم .

,

کریمی بر ضرورت رفع موانع تولید واحدهای تولیدکننده تاکید کرد وگفت : این موضوع تاثیر مستقیم برکاهش بیکاری در شهرستان دارد.

,

وی با اشاره به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سرایان بیان داشت :عده  مطالبه واحدهای تولیدی مساعدت وکاهش مالیاتی می باشد.

,

فرماندارسرایان به همه واحدهای تولیدی تا کید کرد وخاطرنشان کرد : فرمانداری شهرستان این آمادگی دارد در حوزه مالیاتی , تامین اجتماعی وتوانمند سازی واحدهای صنعتی از بهترین اساتید رایگان استفاده  تا شرکت هاوواحدهای صنعتی بتوانند به وبهترین نحو استفاده نمایند تا به قوانین مسلط واز قوانین مطلع گردد و ظرفیت های قانون رابشناسند .

,

در پایان این جلسه مدیر کل امور مالیاتی استان اظهار داشت بنا نداریم با رعایت قانون وشرایط منطقه وواحدهای تولیدی حداکثر مساعدت مد نظر قرار گیرد که ۱۶ پروژه مالیاتی مودیان بررسی ومقرر گردید مابقی نیز مجدد بررسی گردد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه