اخبار داغ

معاون شهرسازی شهرداری نسیم شهر:

نزدیک به 400 پروانه ساخت در سال جاری در نسیم شهر صادر شده است

نزدیک به 400 پروانه ساخت در سال جاری در نسیم شهر صادر شده است
معاون شهرسازی شهرداری نسیم شهر گفت: نزدیک به 400 پروانه ساخت برای تخریب و نوسازی، اصلاح و تغییر نقشه و مواردی از این قبیل در سال جاری صادر کرده‌ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید مهری معاون شهرسازی شهرداری نسیم شهر در گفت‌وگو باخبرنگار بهارستانه با اشاره به توجه مجموعه مدیریت شهری نسیم شهر به نوسازی بافت‌های فرسوده، بیان داشت: در سال جاری ۳۷۵ پروانه ساخت در حوزه معاونت شهرسازی شهرداری نسیم شهر صادر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه,
 
,
وی در ادامه با تشریح جزئیات پروانه‌های صادر شده در نسیم شهر، تبیین کرد: از بین پروانه‌های صادر شده در سال جاری، تعداد ۸۵ پروانه برای ساخت بوده است و همچنین ۱۷۱ پروانه نیز به منظور تخریب و نوسازی ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی سطح شهر می باشد.

مهری با بیان اینکه پروانه‌هایی نیز در خصوص اصلاح نقشه منازل سطح شهر صادر شده است، تشریح کرد: در حدود ۱۱۹ پروانه نیز مربوط به تمدید، اصلاح تغییر نقشه و گواهی عدم خلافی می باشد که در سال 96 صادر شده است.
,
,
,
 
,
وی باتاکید بر لزوم اصلاح و نوسازی بافت‌های فرسوده نسیم شهر، عنوان داشت: صدور پروانه‌های ساخت، تخریب، نوسازی و اصلاح تغییر نقشه در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت و شرایط لازم جهت تشویق شهروندان به نوسازی بافت‌های فرسوده و کاهش خسارات در مقابل زلزله‌های شدید فراهم شده است.
,
 
,
معاون شهرسازی شهرداری نسیم شهر درپایان باتوجه به اجرای طرح استقبال از بهار در نسیم شهر، خاطرنشان کرد: اقدامات موثر و قابل قبولی در طرح استقبال از بهار در سطح شهر صورت گرفته است که اغلب آن‌ها نظیر بهسازی آسفالت معابر شهری، اصلاحات هندسی صورت گرفته، خط کشی معابر، رنگ آمیزی نیمکت‌ها و ست‌های ورزشی بوستان‌ها و پارک‌ها و مواردی از این قبیل قابل مشاهده می باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه