اخبار داغ

اعلام آمادگی ادارات بهارستان در جهت همکاری با اداره بهزیستی/ شورای مشارکت‌های مردمی بهارستان دست به کار شد

اعلام آمادگی ادارات بهارستان در جهت همکاری با اداره بهزیستی/ شورای مشارکت‌های مردمی بهارستان دست به کار شد
شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف شهرستان بهارستان آمادگی خود را جهت همکاری با اداره بهزیستی شهرستان در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، جلسه شورای مشارکت‌های مردمی شهرستان بهارستان بعدازظهر امروز با حضور روح‌الله لطیفیان رئیس اداره بهزیستی شهرستان، سیدحبیب موسوی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری بهارستان و دیگر اعضای این شورا و مسئولان و خیرین شهرستانی در محل اداره بهزیستی بهارستان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان در حاشیه برگزاری این جلسه با اشاره به اقدامات خوب خیرین در سطح شهرستان، بیان داشت: بدون تردید احساس مسئولیت خیرین جهت کمک به نیازمندان و همچنین مشارکت در برخی حوزه‌ها لایق تقدیر و تشکر می باشد.
,
,
 
,
وی در ادامه باتاکید بر اهمیت موضوع اشتغال و اشتغال‌زایی، تصریح کرد: همکاری و تعامل هرچه بیشتر تمامی دستگاه‌های ذیربط و خیرین در جهت اشتغال، خدمات درمانی و دارویی، بیمه، مسکن و.... به افراد نیازمند از جمله الزامات و نیازهای امروز شهرستان بهارستان به حساب می آید.
, .,
 
,
لطیفیان همچنین به اهمیت فعالیت‌های اداره بهزیستی شهرستان بهارستان اشاره کرد، و گفت: اداره بهزیستی می تواند در راستای حمایت‌های مردمی خدمات و فعالیت‌های گسترده‌تری در راستای رسیدگی به مشکلات افراد جامعه هدف داشته باشد.
, .,
 
,
گفتنی است؛ بنا به گفته رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهارستان، در جلسه برگزار شده تعدادی از ارگان‌ها و ادارات بهارستان از قبیل اتاق اصناف و شبکه بهداشت و درمان  آمادگی خود را جهت همکاری هرچه بیشتر در جهت رفع  مشکلات و حمایت از افراد جامعه هدف  و همکاری با اداره بهریستی بهارستان، اعلام کردند تا به این شکل گام‌های محکمی در راستای رفع مشکلات خانواده‌ها و افراد نیازمند ساکن شهرستان بهارستان و تحت پوشش بهزیستی برداشته شود.
, گفتنی است؛ , تا به این شکل گام‌های محکمی در راستای رفع مشکلات خانواده‌ها و افراد نیازمند ساکن شهرستان بهارستان و تحت پوشش بهزیستی برداشته شود.,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه