اخبار داغ

فرمانده سپاه گیلانغرب مطرح کرد:

رزمگاه و مناطق عملیاتی گیلانغرب مهیای استقبال از کاروان های راهیان نور/ بالغ بر 30 هزار نفر از مناطق عملیاتی گیلانغرب بازدید کردند

رزمگاه و مناطق عملیاتی گیلانغرب مهیای استقبال از کاروان های راهیان نور/ بالغ بر 30 هزار نفر از مناطق عملیاتی گیلانغرب بازدید کردند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب گفت: در آستانه سال نو مناطق عملیاتی و یادمان های شهدای این شهرستان مهیای میزبانی میهمانهای نوروزی و کاروان های راهیان نور هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ  پاسدار معصومعلی محمدی در گفتگو با مطلع الفجر ضمن تبریک عید در آستانه سال نو ، در تشریح  مناطق و یادمانهای مورد بازدید در شهرستان گیلانغرب  اظهار داشت: مناطق عملیاتی همچون  آوزی و یادمان شهدای مطلع الفجر و رزمگاههای چغالوند، آوزین، گورسفید، تنگه حاجیان، پادگان حضرت رسول (ص) و تپه موسوم به تپه کرجی ها سامان دهی و با فضا سازی شایسته  آماده بازدید کاروانهای راهیان نور است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطلع الفجر,

 این مقام مسئول در تبیین برنامه های این ایام  تصریح نمود: اجرای برنامه های دعا، زیارت و برگزاری یادواره شهدا و پذیرایی از کاروان های راهیان نور و مهمانان نوروزی و روایت حماسه های دفاع مقدس جهاد و شهادت  در این مناطق عملیاتی از سوی راویان این ناحیه از برنامه های ویژه برای استقبال از راهیان نور است.

,

 img_0620_0

, img_0620_0, img_0620_0,

سرهنگ محمدی  با ابراز اینکه تدابیر لازم در خصوص آماده سازی بیش از پیش یادمان و مناطق عملیاتی اندیشیده شده است، توجه  به بعد تبلیغی و فضا سازی در مکان یادمان مطلع الفجر، بازسازی زیر ساخت های آب و لوله کشی یادمان و نقاشی محیطی  و بکارگیری  راویان دفاع مقدس  و نصب بنر های با موضوعیت دفاع مقدس  و توزیع بروشور از اهم اقدامات این ناحیه در حوزه راهیان نور  است.

,

img_0872

, img_0872, img_0872,

سرهنگ  دوم پاسدار محمدی تاکید کرد: بالغ بر 30 هزار نفر در سال جاری در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی شهرستان گیلانغرب بازدید کردند.

,

وی همچنین ابراز داشت : در سال جاری 750 نفر  در قالب کاروانهای راهیان نور به منظور آشنایی و  نشر فرهنگ جهاد و شهادت و بازخوانی  فرهنگ دفاع مقدس به جبههای  عملیاتی  غرب کشور و 560 نفر نیز  از دانش آموزان در این راستا به جبهه های  جنوب کشور اعزام  شده اند.

,

 شهرستان گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بالغ بر 72 هزار نفر جمعیت و دارای دو یادمان مطلع الفجر و شهدای گمنام است.
 انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه