اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار:

اردوهای راهیان نور پایداری در راه انقلاب و شهداست

اردوهای راهیان نور پایداری در راه انقلاب و شهداست
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جویبار گفت: این برنامه فرهنگی زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های والای شهدا و رزمندگان را در بین جوانان و خانواده‌ها نهادینه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اسماعیل نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار جویباران، اظهار کرد: از ابتدای اسفند تاکنون 215 نفر در قالب کاروان با هفت دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

وی افزود: 180 نفر نیز با خودروی شخصی راهی این سرزمین شدند و در ایام تعطیلات نوروزی نیز یک کاروان دیگر از شهرستان جویبار به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام خواهند شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جویبار ترویج فرهنگ ایثار، شجاعت و آشنایی بافرهنگ مقاومت را از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور اعلام کرد گفت: این برنامه فرهنگی باهدف آگاه‌سازی و آشنا کردن نسل جوان با رشادت‌ها، شجاعت‌های رزمندگان و پاسداشت فرهنگ متعالی جهاد و ایثار است که می‌تواند یکی از راهکارهای مقابله با جنگ نرم محسوب شود.

نادعلی یکی دیگر از اهداف اردوهای راهیان نور را پایداری در راه انقلاب و شهدا دانست و گفت: این برنامه فرهنگی زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های والای شهدا و رزمندگان را در بین جوانان و خانواده‌ها نهادینه کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , جویباران,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه