اخبار داغ

نمایشگاه خودروهای کلاسیک در کاخ موزه رامسر افتتاح شد

نمایشگاه خودروهای کلاسیک در کاخ موزه رامسر افتتاح شد
مدیر مجتمع فرهنگی موزه شهدای رامسر گفت: برای نخستین‌بار نمایشگاه خودروهای کلاسیک قدیمی در مجموعه موزه شهدای شهرستان رامسر راه اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رامسرنوین، علی غلامی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۱۲ خودروی خاص نمایش داده می شود، اظهار کرد: در تهران موزه‌ای بنام موزه خوروهای تاریخی ایران دایر است و در سر فصل برنامه‌های موسسه فرهنگی موزه بنیاد قرار دارد که محل برگزاری نمایشگاه‌های موزه‌ای را در برخی شهر انتخاب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رامسرنوین،,

وی افزود: برای اولین‌بار این نمایشگاه با سختی زیادی در نقل و انتقال خودروهای قدیمی از نظر فنی، امنیتی و سازه‌ای در شهرستان رامسر راه‌اندازی شد.

غلامی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه خودروی پنترجی۷۲ که از نظر ریالی ارزش بالایی داشته و بخش کوچکی از گنجینه خودروهای تاریخی و قدیمی‌ترین کالسکه صنعتی ایران در این نمایشگاه حضور دارند، اظهار کرد: خودروی مرسدس بنز ۵۰۰k که فقط یک عدد در ایران باقی مانده است و چند خودرو که در دنیا یک سری از آن ساخته شده است در این نمایشگاه به معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی افزود: جشنواره بهار نارنج در سال ۹۶ از حالت بازارچه به نمایشگاهی تبدیل و در سه غرفه صنایع دستی، عرقیجات گیاهی، بهارنارنج و سوغات شمال تقسیم‌بندی شد.
,
,
,
,
,
,


مدیر مجتمع فرهنگی موزه شهدای رامسر در پایان گفت: جشنواره بهار نارنج در سال ۹۷ با برنامه‌های جدید و متفاوت برگزار می‌شود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه