اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قزوین خبر داد

آمادگی ۳۲ پایگاه هلال احمر استان برای ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی

آمادگی ۳۲ پایگاه هلال احمر استان برای ارائه خدمات در تعطیلات نوروزی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: امدادگران هلال احمر استان قزوین تاپایان تعطیلات نوروز ۲۴ ساعته آماده کمک رسانی به شهروندان ومسافران نوروزی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفت و گو با  شاخص، با اشاره به آغاز طرح نوروزی هلال احمر از ۲۴ اسفندماه در سطح جاده‌ها، اظهارکرد: امدادگران هلال احمر استان قزوین تا پایان تعطیلات نوروزی ۲۴ ساعته آماده کمک رسانی به شهروندان و مسافران هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: در این طرح ۳۲  پایگاه ثابت و یک پایگاه هوایی برای خدمات رسانی مستقر شده‌اند.

,

این مسوول خاطرنشان کرد: ۵ تیم آماده باش نیز در مرکز استان داریم که از ۳۲ پایگاه پشتیبانی می‌کنند و در صورت نیاز و وقوع حوادث احتمالی اعزام خواهند شد.

,

آصفی در خصوص فعالیت‌های جوانان هلال احمردر کمپین سفر گفت: ۸ پایگاه ثابت و ۵ پایگاه سیار در این خصوص تشکیل شده که علاوه بر معرفی و راهنمایی فضاهای گردشگری به مسافران؛ آموزش‌هایی را به رانندگان و فرزندان می‌دهند تا بتوانند موارد پرخطر را در حین رانندگی رعایت کنند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: ۲ تیم درمان نیز در حال آماده باش هستند تا در صورت نیاز، تعامل لازم را با تیم درمان دانشگاه علوم پزشکی داشته باشند.

,

وی در خصوص با یبیان اینکه حدود ۴۳۰۰ خانوار طی طرح خادم در سال جاری آموزش دیدند، گفت: پیش بینی شده است که در سال آینده ۱۲ هزار و ۶۰۰ خانوار را نیز طی این طرح آموزش دهیم.

,

این مسوول درانتها تصریح کرد: طرح‌های بشر دوستی نیز در سال جدید با برنامه‌های جدیدتری به فعالیت خود ادامه می‌دهد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه