اخبار داغ

مدیرکل حفاظت محیط زیست قزوین:

بازدید از موزه تنوع زیستی استان در ایام نوروز رایگان است

بازدید از موزه تنوع زیستی استان در ایام نوروز رایگان است
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: به مناسبت ایام عید بازدید از موزه تنوع زیستی استان قزوین واقع در شهر محمدیه البرز رایگان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیاوش شمسی پور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص،اظهار کرد: موزه تنوع زیستی برای آشنایی مردم هر شهر با ویژگی‌های جانداران و حیات وحش استان می باشد و به عنوان خزانه ملی برای حفظ سرمایه‌های زیستی و یک امانت‌ جهت انتقال به نسل‌های آینده به شمار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

شمسی پور گفت: این موزه‌ها، نمونه‌ها و ذخایر متنوع جانوری و گیاهی مورد عملیات‌های شناسایی، ثبت، ضبط و طبقه بندی قرار گرفته و برای نسل‌های آینده و به منظور ارائه خدمات علمی، آموزشی و پژوهشی در زمینه علوم طبیعی و حیات وحش به جامعه، ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به محیط زیست، بررسی و بیان روند تکامل و دیگر اهداف نگهداری می‌شود.

,

این مسوول بیان کرد: به مناسبت ایام عید بازدید از موزه تنوع زیستی استان قزوین واقع در شهر محمدیه البرز رایگان است و مردم می‌توانند برای آشنایی با حیات وحش استان از این موزه بازدید کنند.

,

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان افزود: به طور معمول حیواناتی نیز که در اثر تصادفات جاده‌ای، شکار توسط شکارچیان غیرمجاز و یا دلایل دیگر تلف می‌شوند تاکسیدرمی شده و به موزه تنوع زیستی اداره حفاظت محیط زیست استان قزوین واقع در شهر محمدیه منتقل می‌شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه