اخبار داغ

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نوروزی سال 97 در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نوروزی سال 97 در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران
رئیس پلیس راه استان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نوروزی سال 97 در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قرچک آنلاین؛ سیاوش محبی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز 97 و به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین؛, قرچک آنلاین,

وی گفت: عبور و مرور انواع موتور سیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک در ایام اجرای طرح نوروزی در محورهای هراز، فیروزکوه و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.

,

رئیس پلیس راه شرق استان تهران تصریح کرد: تردد انواع تریلر در محور هراز ممنوع و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها از ساعت 12 ظهر تاساعت 24 روز دوشنبه 28 اسفندماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روز سه شنبه 29  اسفندماه  و روزهای شنبه و جمعه 4 ، 10 و 17 فروردین 97 از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

,

وی افزود: تردد  انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت 13 روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه تاریخ 3 ، 4 ، 12 ، 13 ، و 17 فروردین ماه 97 الی 2 بامداد روز بعد از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد از ساعت 15 تا ساعت 2 بامداد روز بعد در تاریخ های مورد اشاره از آب اسک تا رودهن بصورت یکطرفه خواهد بود.

,

محبی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محور فیروزکوه بیان کرد: تردد کلیه تریلرها از ساعت 12 تا ساعت 24 روزهای 25 و 28 اسفند ماه و همچنین 9 و 16 فروردین ماه 97 از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

,

وی تاکید کرد: در تمامی محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می گردد، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راههایی اعمال می شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

,

رئیس پلیس‌ راه شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: تلفن مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره‌های 76219100 با پیش شماره 021 به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه