اخبار داغ

به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل انجام شد؛

راه صعب العبور روستای کرنق خلخال بازگشایی شد+تصاویر

راه صعب العبور روستای کرنق خلخال بازگشایی شد+تصاویر
راه روستای کرنق خلخال که از دیرباز مشکل داشت، توسط قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و اداره راه شهرسازی خلخال با استفاده از تاکتیک انفجار در مسیر صعب العبور بازگشایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ،راه روستای کرنق خلخال که با وجود چندین دههتلاش های مجموعه دولت ها  خوب و مطمئن نبود، امروز توسط قرارگاه پیشرفت آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و اداره راه شهرسازی خلخال با استفاده از تاکتیک انفجار در مسیر صعب العبور بازگشایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

 روستا کرنق خلخال که در فاصله 137 کیلومتری شهرستان خلخال قرار گرفته از دیر باز در  تردد مشکل داشت و خودروهای سبک در تردد از این محور روستایی همیشه با مشکلات دست و پنجه نرم می کند ؛ این مسیر صعب العبور در سال های گذشته نیز سد راهی برای اجرای این پروژه عظیم روستایی شده بود .

,

سرهنگ دوم جهانبخش عطایی فرمانده سپاه خلخال در عملیات انفجار در مسیر صعب العبور و بازگشایی راه برندق کرنق گفت: این مسیر از چند دهه گذشته به خاطر وجود قطعه ای در بدترین شرایط  کوهستانی بلاتکلیف l مانده بود و عملا بازگشاییاین مسیر با  دستگاه های سنگین راهسازی نیز مسیر نبود که الحمدالله با ورود قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و همت اداره راه و شهرسازی این مسیر با عملیات انفجار بازگشایی شد.

,

وی تصریح کرد: تا یکماه آینده این مسیر با امکانات راه و شهرسازی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی برای همیشه برای تردد روستائیان کرنق آماده خواهد شد.

,

 

,
, , ,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 انتهای پیام / خلخال

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه