اخبار داغ

با حضور مسئولان کشوری و نخبگان شهرستان بهمئی برگزار خواهدشد:

پنجمین همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئی +زمان و مکان

پنجمین همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئی +زمان و مکان
پنجمین همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئی با حضور مسئولان کشوری، استانی و نخبگان بهمئی از سراسر کشور در روز 6 فرودین ماه سال97 در شهرلیکک برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده،جلال دانش دبیر پنجمین همایش عمران و توسعه بهمئی در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: پنجمین همایش عمران و توسعه شهرستان بهمئی با هماهنگی های انجام شده روز دوشنبه، شش فروردین ماه 97 با حضور مدیران، نخبگان و بزرگان بهمئی  از سراسر کشور در شهر لیکک  برگزار خواهدشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده, خبرلنده, خبرلنده,

 

,

وی افزود: یکی از مهمترین راهبردهایی که در این همایش ها پیگیری می شود بحث هم افزایی و تجمیع اراده نخبگان برای رفع مشکلات فرهنگی، اجتماعی و عمرانی شهرستان و ایل بزرگ بهمئی است.

, .,

 

,

دبیر پنجمین همایش عمران و توسعه بهمئی  تصریح کرد: ممکن است برخی اشتباه کنند و انتظار داشته باشند که این گردهمایی بزرگ باید شق القمر کند و یکباره وظایف دولت را انجام دهد و همه مشکلات را حل کند اما این دوستان محترم باید توجه کنند که این یک مطالبه جمعی برای رسیدن به یک چشم انداز است.

, .,

 

,

وی تاکیدکرد: چشم اندازی که مهمترین هدف خود را بر این بنا نهاده است که منابع انسانی یعنی مهمترین سرمایه برای توسعه هر منطقه و ملتی را فارغ از هر نگرش سیاسی و قومی زیر یک سقف بنشاند و اراده آنها را برای پیشرفت منطقه خود بکار گیرد.

, .,

 

,

دانش اظهارکرد: البته در کنار این کار مهم اجتماعی و فرهنگی که تاکنون سابقه نداشته است مدیران ارشد استانی و کشوری در یک روز در یک مکان حضور پیدا می کنند و این فرصت مهمی است تا خواسته های مردم به گوش آنها برسد و البته از این رهگذر منافع خوبی برای مردم حاصل شده است ما مطلوب ما نیست و در آینده بسیار اثرگذارتر و مفیدتر واقع خواهد شد؛ البته آنکه باید قول ها و خواسته ها را پیگیری و تا مرحله اجرا دنبال کند علاوه بر افراد برگزار کننده همایش مدیران شهرستانی هستند که در این مهم باید نقش خود را ایفا نمایند

,

 

,

دبیر پنجمین همایش عمران و توسعه  شهرستان بهمئی در پایان گفت: این همایش در سطحی باشکوه تر از سالهای قبل در تاریخ 6 فروردین ماه 97 با حضور شخصیت ها، مقامات و نخبگان ایل بهمئی سراسر کشور در شهر لیکک از ساعت 12 ظهر الی 18 بعد ظهر برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه