اخبار داغ

فرمانده پلیس راه تایباد:

برخورد قانونی با رانندگان حادثه ساز، درراستای امنیت شهروندان در طول سفر است

برخورد قانونی با رانندگان حادثه ساز، درراستای امنیت شهروندان در طول سفر است
فرمانده پلیس راه تایباد گفت: هرگونه اعمال قانون و برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان در طول سفرهای نوروزی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تایبادخبر، محمد صباغی، فرمانده پلیس راه تایباد ـ خواف روز دوشنبه در بازدید از پایگاه های امداد جاده ای شهید تکلو تایباد با اشاره به طرح‌های ویژه ترافیکی نوروز 97 بیان کرد: با پایان اجرای طرح زمستانه پلیس راهور بلافاصله طرح سنگین و مهم نوروزی در جاده‌ها و معابر شهری سراسر کشور آغاز می‌شود که در آن تمامی دستگاه‌های دخیل در امر ترافیک و امداد حضور خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تایبادخبر,


وی در ادامه افزود: طرح نوروزی پلیس راه شهرستان تایباد همزمان با سراسر کشور از 24 اسفندماه آغاز شده و تا 17 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

,
,

 

,

صباغی اظهار کرد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ازسوی رانندگان و احترام به قانون در کاهش تصادف و جلوگیری از حوادث بسیار موثر است.

,

 

,

وی با اشاره به تخلفات گفت: در اجرای این طرح با تخلفاتی نظیرسبقت، سرعت غیرمجاز و حرکات مخاطره آمیز دررانندگی، استفاده ازتلفن همراه واستفاده ازکمربند ایمنی برخورد قانونی خواهد شد.

,

 
این مقام مسئول انتظامی تأکید کرد: برخورد قانونی با متخلفان حادثه ساز جهت امنیت و آرامش شهروندان در طول سفر در دستور کار پلیس راه این شهرستان است.

,
,

 
وی ابرازکرد: با همکاری خوب مردم شاهد نهادینه شدن فرهنگ درست رانندگی در این شهرستان باشیم.

,
,

 

,

لازم به ذکر است طرح نوروزی پلیس راه تایباد تا 17 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه