اخبار داغ

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی:

شهدا چراغ راه ما هستند/ لزوم حفظ یادگاری شهدا و رزمندگان در مناطق عملیاتی

شهدا چراغ راه ما هستند/ لزوم حفظ یادگاری شهدا و رزمندگان در مناطق عملیاتی
فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان ثلاث باباجانی از بیمارستان صحرایی دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی شیخ صله بازدید به عمل آوردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخ شمیران، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان ثلاث باباجانی به همراه شورای بخش مرکزی از بیمارستان صحرایی دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی شیخ صله بازدید به عمل آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخ شمیران,

 

,

فرماندار ثلاث باباجانی در بازدید از این بیمارستان اظهار داشت :‌ دفاع مقدس درس های بسیاری برای ما داشت .

,

 

,

صادق خدادادی گفت :‌ شهدا ،‌ایثارگران و رزمندگان برندگان واقعی دفاع مقدس بودند و آنها بودند که با جان و مال خود در برابر دشمنان ایستادند.

,

 

,

, ,

 

,

خدادادی افزود :‌ شهدا راه را از بیراه شناختند و در شرایطی که ما راه را گم کردیم باید راه شهدا را در پیش بگیریم چراکه راه شهدا راه سعادت و خوشبختی است .

,

 

,

وی بیان داشت :‌ یادگاری ها شهدا و ایثارگران باید حفظ شود تا فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید انتقال یابد.

,

 

,

, ,

 

,

فرماندار ثلاث باباجانی گفت :‌بیمارستانی با این عظمت که در دل کوه درست شده است یکی از بزرگترین میراث های دوران دفاع مقدس است و نباید اجازه دهیم که آنها از بین بروند.

,

 

,

صادق خدادادی با دعوت از مسئولین امر از آنان خواست تا نگذارند این بیمارستان در زیر خاک دفن شود و باید این بیمارستان احیا شود.

,

 

,

, ,

 

,

خدادادی عنوان کرد :‌ ان شاء‌الله در حد توان و وسع در سال 97 برای بازسازی این بیمارستان اعتباراتی از طرف فرمانداری شهرستان در نظر گرفته خواهد شد.

,

 

,

, ,

 

,

فرماندار ثلاث باباجانی از مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس درخواست کرد توجه ویژه ای به این بیمارستان داشته باشند.

,

 

,

, ,

 

,

فرمانده سپاه شهرستان ثلاث باباجانی نیز در این بازدید بر حفظ این بیمارستان تاکید کرد .

,

 

,

, ,

 

,

سرهنگ امیر حمزه خزایی گفت :‌ این بیمارستان خود شاهد زنده و گویایی از خاطرات دوران دفاع مقدس است.

,

 

,

, ,

 

,

سرهنگ خزایی افزود :‌ جوانان ما باید از این گونه آثار به جا مانده از دوران دفاع مقدس آگاه باشند و ببیند در چه شرایط و چه زمانی رزمندگان اسلام چگونه دفاع کردند.

,

 

,

, ,

 

,

فرمانده سپاه شهرستان ثلاث باباجانی در پایان گفت :‌سپاه نیز ان شاء‌الله اقداماتی را در خصوص اینگونه آثار بجا مانده از دوران دفاع مقدس انجام خواهد داد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه