اخبار داغ

مرگ 88 هزار آمریکایی در پی مصرف الکل

مرگ 88 هزار آمریکایی در پی مصرف الکل
تازه‌ترین بررسی‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها حکایت از آن دارد که 88 هزار آمریکایی در سال 2017 بر اثر مصرف الکل جان باخته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تازه‌ترین بررسی‌هایی که در ارتباط با مصرف الکل در جامعه آمریکا انجام شده است، حکایت از آن دارد که از هر 6 نفر در آمریکا حداقل یک نفر به طور مداوم الکل مصرف می‌کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طبق گزارش سی‌دی‌سی که روز گذشته منتشر شد، بیش از 16 درصد بزرگسالان هر روز الکل مصرف می‌کنند. 

,

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا در تازه‌ترین گزارش خود به مرگ 88 هزار آمریکایی در سال 2017 و بر اثر مصرف الکل اشاره کرده است؛ ضمن اینکه مصرف الکل موجب خسارت 249 میلیارد دلاری به دولت این کشور شده است. 

,

دکتر رابرت برور، محقق اصلی این پژوهش در سی‌دی‌سی می‌گوید:‌ «یافته‌های ما نشان می‌دهد، اهمیت استفاده از یک رویکرد جامع برای جلوگیری از مصرف الکل با تمرکز بر کاهش تعداد دفعات مصرف و میزان مصرف آن، بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود».

,

ابتلا به انواع سرطان‌ها، بیماری‌های قلبی، زوال عقل و نارسایی کبدی از مهم‌ترین بیماری‌هایی است که در پی مصرف الکل رخ می‌دهد. 

,

علاوه بر پژوهش جدید سی‌دی‌سی، مطالعه دیگری نشان داده، از ابتدای سال 2006 تا ابتدای سال 2015 مصرف الکل در میان مردم آمریکا بیش از 61 درصد افزایش یافته است و زنان این کشور بیش از مردان آن الکل استفاده می‌کنند.

,

همچنین طبق گفته مؤسسه ملی سوء مصرف الکل، بیش از 70 درصد افراد 18 ساله و بالاتر اعلام کرده‌اند که در سال گذشته الکل مصرف کرده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه