اخبار داغ

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه وبویراحمد:

مصدق و کاشانی جلوی به یغما بردن کشور را گرفتند/مردم داری مهمترین شاخصه سال جدید مدیران باید قرار گیرد

مصدق و کاشانی جلوی به یغما بردن کشور را گرفتند/مردم داری مهمترین شاخصه سال جدید مدیران باید قرار گیرد
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت:مصدق و کاشانی در آن زمان که استعمار آمده بود و قصد به یغما بردن هویت کشور را داشت، جلوی این اقدام را گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چرام،کرامت کریمی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه وبویراحمد در ستاد ساماندهی جوانان چرام، ضمن تبریک ایام نوروز و ولادت امام باقر علیه السلام و روز ملی شدن صنعت نفت، بیان کرد: مصدق و کاشانی در آن زمان که استعمار آمده بود و قصد به یغما بردن هویت کشور را داشت، جلوی این اقدام را گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چرام,

 

,

وی افزود:همه ی ما می‌دانیم دین مبین اسلام و مکتب توحیدی و سیره اهل بیت علیهم السلام به ورزش نگاه معنادار و ژرفی کرده است.

,

 

,

کریمی نسب در ادامه گفت:اگر برشی در تاریخ کشور بزنیم،مشاهده می کنیم که از ابتدای انقلاب و برنامه توسعه تا برنامه ششم به ورزش نگاه ویژه ای شده است.

,

 

,

این مسئول با اشاره به ظرفیت اقتصادی و بازی های محلی عنوان کرد: در چرام و در بعد اقتصادی ظرفیتی هایی داریم که به بحث ورزش کمک می کند و همچنین بازی های محلی ما از مواردی است که می‌توانند به ورزش کمک مضاعف کنند.

,

 

,

کریمی نسب به عمل و رفتار مدیران اشاره کرد و گفت: عمل و رفتار مدیران باید با روش های اخلاقی و دینی اسلام متناسب باشد و نباید فقط به صندلی های خود بچسبیم.

,

 

,

 وی ادامه گفت: مدیران ما در سال جدید با مردم باشند چرا که اگر با صداقت باشیم،قدم خوب برمیداریم.

,

 

,

این مسئول افزود:با آبروی افراد بازی نکنیم و در وقوع هر اتفاقی قضاوت درست کنیم و از طرفی موضع‌گیری نادرست را تصحیح و اخلاق را فراموش نکنیم.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه