اخبار داغ

فرمانده سپاه کلات:

کلات را باید خود کلاتی‌ها بسازند/ مجمع خیرین نیازمند حمایت مردم کلاتی خارج از شهرستان است

کلات را باید خود کلاتی‌ها بسازند/ مجمع خیرین نیازمند حمایت مردم کلاتی خارج از شهرستان است
فرمانده سپاه کلات با این عنوان که دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت‌های نیکوی مؤمنان است، گفت: باید کلاتی‌های سراسر کشور با حضور خود برای سازندگی کلات تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد شریف در گفتگو با کلات نادر اظهار کرد: به تأسی از کمک‌های پنهانی امیرالمؤمنین(ع)، امسال با همکاری آستان قدس رضوی در شهرستان کلات درایام عید بالغ بر120 سبد کالا به ارزش ۱۸ میلیون تومان، تقدیم افراد آبرومند و نیازمند شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلات نادر,

 

,

فرمانده سپاه کلات بیان کرد: علاوه بر ۱۰۰۰ سبد کالایی که آستان قدس پس از سیل ۲۹ مرداد امسال فرستاده، 500کیلو گوشت از محل نذورات این آستان و 30 کارت هدیه 100 هزار تومانی مخصوص دانش‌آموزان نیز به این خانواده‌ها کمک شده است.

,

 

,

وی افزود: برخی خانواده‌ها به دلایل شرایط و ضوابط قانونی تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی از قبیل بهزیستی و یا کمیته امداد نیستند اما خانواده‌ای نیازمند و آبرومندند که برای حفظ آبروی این دوستان به صورت پنهانی و شبانه اقدام به توزیع این بسته‌های حمایتی کردیم.

,

 

,

شریف در ادامه با بیان اینکه در روزهای اخیر با پیگیری آقای شیران، نماینده مردم مشهدوکلات سهمیه‌های برای مددجویان بهزیستی و بیماران اختصاص یافت، اظهار امیدواری کرد: در سال آتی دیگر مسئولان استانی نیز در محرومیت زدایی همراه شوند.

,

 

,

فرمانده سپاه کلات با بیان اینکه بیشترین علت محرومیت مردم کلات به دلیل عدم وجود شغل پایدار در این شهرستان است، افزود: فرصت‌های شغلی پایدار از قبیل کارخانه، شرکت و یا شهرک در کلات وجود ندارد و مردم بیشتر به کارهای فصلی می‌پردازند، که این باعث بالا رفتن درصد بیکاری در شش ماهه دوم سال می‌شود.

,

 

,

شریف در ادامه افزود: مردم کلات بیشتر از راه کشاورزی، دامداری و کارهای فصلی ارتزاق می‌کنند که خشکسالی‌های اخیر دامنگیر آنها شده است.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: با سر کشی‌هایی که به منزل محرومین داشتیم متاسفانه محرومیت در بین خانواده‌ها بسیار بالا و خانههای فرسوده و دیگر مشکلات موج می‌زند که این افراد، مردم بسیار آبرومند و وفادار به نظام انقلاب هستند ولی متاسفانه عدالت مدنظر حضرت آقا در شهرستان خیلی کم اجرا شده است.

,

 

,

فرمانده سپاه کلات گفت: برای از بین بردن و ریشه کن کردن محرومیت قصد داریم در سال ۹۷ مجمع خیرین شهرستان را راه اندازی کنیم و از تمام کلاتی‌هایی که دوستار کلات و مقیم در شهرستان‌ها و دیگر نقاط کشور هستند خواهشمندیم که در مجمع خیرین شرکت کنند و از راه دور هوای همشهری‌های نیازمند خود را داشته باشند؛ مانند حاج حسین احمدنژاد خیّر محترمی که تاکنون بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان در جهت ساخت منزل محرومین هزینه کردهاند.

,

 

,

شریف در پایان گفت: کلات را باید خود کلاتی ها بسازند و ما بر آنیم تا با کلاتی‌های مقیم و غیر مقیم در شهرستان و با همکاری مجمع خیرین بتوانیم در بخش اشتغال سرمایهگذاری کنیم .تا بیش از پیش محرومیت‌ها را از کلات بزداییم و تمام تلاش ما این بوده که در انتهای سال هیچ سرپرستی شرمنده خانوادهاش نشود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه