اخبار داغ

رئیس جمهور وارد کرمانشاه شد/ روحانی: بررسی وضعیت زلزله زدگان هدف من از سفر به کرمانشاه است

رئیس جمهور وارد کرمانشاه شد/ روحانی: بررسی وضعیت زلزله زدگان هدف من از سفر به کرمانشاه است
رئیس جمهور گفت: این دومین سفر من از روز وقوع زلزله کرمانشاه به این استان است که طی آن از خدمات انجام شده و مشکلات موجود مردم مطلع خواهیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان دقایقی پیش، به همراه هیئتی از وزیران و همراهان وارد کرمانشاه شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

برنامه های رییس جمهور در این سفر یک روزه افتتاح راه آهن غرب یکی از بزرگترین پروژه های ملی، دیدار با مردم زلزله زده سرپل ذهاب و همچنین حضور در شورای اداری استان کرمانشاه است.

,

در این سفر زنگنه وزیر نفت، سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آخوندی وزیر راه و شهرسازی، آذری جهرمی وزیر ارتباطات، حجت الاسلام شهیدی محلاتی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رحمانی فضلی وزیر کشور، نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، انصار معاون رئیس جمهور رییس سازمان اداری و استخدامی و تابش رئیس بنیاد مسکن، رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

,

روحانی برای بازدید از مناطق زلزله‌زده راهی شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب شد.

,

1

, 1,

بررسی وضعیت زلزله زدگان هدف من از سفر به کرمانشاه است

, بررسی وضعیت زلزله زدگان هدف من از سفر به کرمانشاه است,

رییس جمهور روحانی در بدو ورود به استان کرمانشاه در فرودگاه این استان گفت: این دومین سفر من از روز وقوع زلزله کرمانشاه به این استان است که طی آن از خدمات انجام شده و مشکلات موجود مردم مطلع خواهیم شد.

,

روحانی افزود: همچنین افتتاح راه آهن کرمانشاه به عنوان آرزوی دیرینه مردم این دیار و شرکت در جلسه شورای اداری برای بررسی وضعیت استان و مشکلات به کرمانشاه از برنامه های سفر بنده خواهد بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه