اخبار داغ

رییس اداره تبلیغات اسلامی تایباد عنوان کرد:

قرآن راه مقابله با هجمه های فرهنگی

قرآن راه مقابله با هجمه های فرهنگی
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی راه مصونیت از هجمه‌های فرهنگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی اصغر علیپور صبح امروز در گفتگو با صبح توس؛ عنوان کرد: در سال جاری و با همکاری موسسات و خانه‌های قرآن و در راستای گسترش فرهنگ قرآنی، محافل انس با قرآن کریم به همت اداره تبلیغات اسلامی در تایباد و باخرز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تایباد افزود: ‌هشت محفل انس با قرآن کریم با حضور و بهرهمندی از گروه تواشیح و قاریان ممتاز شهرستانی، استانی و کشوری در مناسبت‌های ملی و مذهبی با حضور مسئولین و کارکنان ادارات و نهادها و اقشار مختلف مردم تشیع و تسنن در مساجد شهرستانهای تایباد و باخرز برگزار شد.

,

 

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد با تأکید بر ایجاد و تقویت انس با قرآن کریم در بین اقشار مختلف مردم گفت: انس و مداومت بر تلاوت و آموزش قرآن کریم و بهره‌مندی از رهنمودها و راهکارهای قرآنی باعث تقویت سبک زندگی اسلامی و قرآنی در بین جامعه که تعالی بخش رستگاری انسان است، می‌شود.

,

 

,

وی ضمن تأکید در برگزاری محافل قرآنی بیشتر در سال جدید، اهداف برگزاری این محافل را گسترش فرهنگ حیات بخش قرآن‌کریم در جامعه، انس و آشنایی هر چه بیشتر اقشار مختلف با چهرههای قرآنی، توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و تعمیق باورهای دینی برای مصونیت از هجمه‌های فرهنگی عنوان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه