اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان سرایان:

آمادگی بقاع متبرکه سرایان برای میزبانی مهمانان نوروزی

آمادگی بقاع متبرکه سرایان برای میزبانی مهمانان نوروزی
رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان سرایان از آمادگی بارگاه امام زاده های شهرستان سرایان برای میزبانی مسافران نوروزی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد رضا حاجتی برون رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان سرایان در گفت وگو با سرایان بیدار گفت :بارگاه امام زاده سلطان ابوالقاسم در روستای قاسم آباد بخش سه قلعه همه ساله پذیرای زائران زیادی است و امسال هم درایام نوروز پذیرای مسافران وگردشگران خواهدبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار ,

وی با اشاره به فاصله 24 کیلومتری این روستا تا مرکز شهرستان یادآور شد: این امام زاده بدون شجره نامه می باشد و مردم وی را از نوادگان حضرت امام موسی کاظم (ع) می دانند.

,

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان سرایان با بیان این که در این مکان شش باب زائرسرا برای اسکان و استراحت زائرین احداث شده است محوطه سازی ،فضای سبز ،تملک زمین های مجاور و احداث سرویس های بهداشتی را ازجمله اقدامات هیئت امنای امام زاده برشمرد.

,

حاجتی گفت: در روستای دوست آباد این بخش نیز مزار امام زادگان سید محمد و سید حسن واقع شده که هر دو امام زاده بدون شجره نامه است ومردم آنان را از نوادگان امام موسی ابن جعفر(ع)می دانند و سالانه حدود 12 هزار نفر از این بقعه بازدید می کنند.

,

وی همچنین در زمینه بقعه پیر اباذر تصریح کرد: این بقعه در منطقه ای کوهستانی در پنج کیلومتری شمال روستای چرمه قرار دارد و فاصله آن تا مرکز شهرستان 19کیلومتر است و کوه سنجدک در شش کیلومتری شمال شرق و کوه کمرسرخ در دو کیلومتری شرق و کوه زرد سنگ در دو کیلومتری جنوب این محل قراردارد.

,

رئیس اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان سرایان بیان داشت: درروستاهای ییلاقی کریموی ومصعبی نیزبارگاه مطهر امام زادگان سلطان کریم شاه وسلطان مصیب از مسافرین وگردشگران نوروزی پذیرایی بعمل خواهندآوردوفاصله این امام زادگان تا مرکز شهرستان به ترتیب 24و20کیلومتر می باشد.

,

انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه