اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب:

توزیع ۱۰۰ سبد کالایی بین مددجویان میاندوآبی در آستانه سال نو /۱۶۸۰ خانوار مددجو سبد عیدانه دریافت کردند

توزیع ۱۰۰ سبد کالایی بین مددجویان میاندوآبی در آستانه سال نو /۱۶۸۰ خانوار مددجو سبد عیدانه دریافت کردند
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: در آستانه سال نو، یک هزار و 680 سبد کالای عیدانه با کمک خیرین و مردم در بین مددجویان تحت پوشش این نهاد در میاندوآب توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به تهیه سبد کالای عیدانه برای نیازمندان، گفت: این سبد کالای عیدانه با کمک خیرین و نیکوکاران میاندوآبی تهیه و در بین مددجویان این شهرستان توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر ,

وی با بیان اینکه این عیدانه شامل میوه، شیرینی و آجیل بود، اظهار کرد: این سبد کالای عیدانه بین ۱۶۸۰ خانوار بی بضاعت و نیازمند تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی(ره) میاندوآب در مناطق مختلف توزیع شد.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب با اشاره به تهیه ۱۰۰ سبد کالایی توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، افزود: این سبد کالایی شامل اقلام مختلف مانند برنج، حبوبات، روغن و… بود که در مجموع به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال توسط ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب تهیه و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

,

بخشی  با تقدیر و تشکر از کمک های مردمی و خیرین در یاری این نهاد برای کمک به محرومان گفت: از اقشار مختلف مردم و خیرین می خواهیم تا همچنان ایتام و خانواده های بی بضاعت را فراموش نکرده و آنها را از اعطای کمک های مادی و معنوی خود بی بهره نکنند.

,

وی تصریح کرد:  همه ما وظیفه داریم که در خدمت نیازمندان باشیم و امیدواریم مانند همیشه که  خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یارو مددکار ما بوده اند و در جهت رفع نیازهای محرومان و شاد کردن دل‌های نیازمندان و اقدامات خداپسندانه و نیک حرکت کرده اند، در آینده نیز در کنار ما باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه