اخبار داغ

چه کسی باید مشکل آب مردم بنه گز تنگستان را حل کند/ مخاطرات بهداشتی در کمین مردم

چه کسی باید مشکل آب مردم بنه گز تنگستان را حل کند/ مخاطرات بهداشتی در کمین مردم
وقتی شبکه فرسوده نیست و فشار آب به گفته بعضی خانوارها طبق شواهد خوب است، به نظر می رسد مشکل جای دیگر است و با توجه به اینکه موقعیت بنه گز از نظر زمینی بر روی یک شیب ملایم قرار دارد امکان دارد پیمانکار به این موضوع توجه نکرده و اقدام به حفر کانال و لوله گزاری کرده باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، آب موضوعی بسیار مهم در بهداشت عمومی و مدیریت سلامت می‌باشد، زمانی  فرسوده بودن شبکه آبرسانی دلیلی بود بر کم فشار بودن آب در خطوط لوله بنه گز تنگستان، اما رفته رفته با همکاری دولت این خطوط فرسوده نوسازی شد تا بلکه این مشکل مرتفع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، , آب موضوعی بسیار مهم در بهداشت عمومی و مدیریت سلامت می‌باشد,

اما چندی ایست شاهد این هستیم که همچنان بخش های زیادی از بنه گز شاهد کم آبی و در بعضی نواحی بی آبی مطلق است.

,

حال سوال اینجاست که چطور آب در بعضی محله ها دارای فشار مناسب و در بعضی محله ها داری افت فشار و تا قطع کامل آب است ، و خانواده هایی هستند که چندین روز متوالی را در حالی که در شیفت بندی ها باید آب تا منازل آنها میرسیده است با بی آبی مواجه می شوند.

,

وقتی شبکه فرسوده نیست و فشار آب به گفته بعضی خانوارها ( طبق شواهد ) خوب است، به نظر می رسد مشکل جای دیگر است و با توجه به اینکه موقعیت بنه گز از نظر زمینی بر روی یک شیب ملایم قرار دارد امکان دارد پیمانکار به این موضوع توجه نکرده و اقدام به حفر کانال و لوله گزاری کرده باشد ، البته این تنها یک احتمال است که انتظار میرود بررسی شود.

,

از طرف دیگر مسئولین اداره آب اظهار دارند که آنچه در سهمیه بندی آب باید به سمت بنه گز فرستاده شود اتفاق می افتد اما ظاهرا کم فشار بودن آب در مسیر یکی دیگر از دلایل این مهم می باشد که مسئولین آب شهرستان به آن توجه بیشتری کنند.

,

اما آنچه در این لحظه حیاتی و مهم خواهد بود رفع مشکل مردم از هر طریق ممکن است زیرا این کم آبی رفته رفته به بی آبی تبدیل شده و امکان مخاطرات بهداشتی را بالا خواهد برد.

,

 

,

/انتهای پیام

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه