اخبار داغ

آیت‌الله توکل: انقلاب اسلامی سال موفقی را در منطقه و جهان پشت سر گذارد

آیت‌الله توکل: انقلاب اسلامی سال موفقی را در منطقه و جهان پشت سر گذارد
با موفقیت در سطح جهانی و منطقه‌ای در سال 96، در سطح داخلی نیز دولت جمهوری اسلامی می‌توانست گام‌های بلندی در کاهش آلام و رنج‌های مردم بویژه در حوزه اقتصادی و تولید و اشتغال برمی‌داشت تا کارنامه درخشانی را رقم می‌زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، با فرارسیدن سال نو، آیت‌الله توکل، نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با انتشار پیامی، ضمن تبریک سال نو، اظهار امیدواری کرد تا سال 97، سال موفق در تحقق اهداف و شعارهای اصیل انقلاب اسلامی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
متن پیام این مدرس برجسته درس خارج فقه بدین شرح است:
 
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ 
یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ   یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ    یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ    حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
 
"ای تغییر دهنده دلها و دیده‏ها * ای مدبر شب و روز * ای گرداننده سال و حالت ها * بگردان حال ما را به نیکوترین حال. "
 
تغییر و تطور سالانه طبیعت و آغاز رویش و طراوت، نشانه راهی است از سوی خالق برای بازگشت انسان‌ها بسوی مسیر اصلی سیر الی‌الله با راهنمایی سفیران هدایت آل‌الله.
 
سال 96را در شرائطی سپری می‌کنیم که انقلاب اسلامی در سطح جهانی و منطقه با توفیقات خوب و موفقی به برکت دفاع و شهادت جوانان برومندمان همراه بود که شکست توطئه جهانی شیطان بزرگ علیه جبهه مقاومت با اسلام هراسی گروه‌های متحجر از آن جمله است. در سطح داخلی نیز دولت جمهوری اسلامی می‌توانست گام‌های بلندی در کاهش آلام و رنج‌های مردم بویژه در حوزه اقتصادی و تولید و اشتغال برمی‌داشت تا کارنامه درخشانی را رقم می‌زد. با وجود این، سعی خادمان ملت انشاءالله مشکور و اجرشان نزد پروردگار مهربان محفوظ.
 
سال 97 را با این امید آغاز می‌کنیم که دولت و ملت با اتکاء به نقاط قوت انقلاب اسلامی، که برخورداری از روحیه انقلابی در تلاش مخلصانه و صادقانه برای تحقق اهداف و شعارهای اصیل انقلاب با پیروی عاشقانه و بصیرانه از مقام معظم رهبری و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی است، بتوانند در برقراری عدالت و زدودن زنگار استضعاف و محرومیت از سیمای جامعه و بسترسازی برای رشد و اعتلای اخلاق و معنویت موفق عمل کنند.
 
با تقدیم درود و تحیات به روح بلند و ملکوتی امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و خانواده عالیقدرشان و گرامیداشت و تعزیت شهادت امام هادی علیه‌السلام، با تبریک فرارسیدن فصل بهار و سال نو، تمسک به اهلبیت علیهم‌السلام و سبک زندگی حیات‌بخش و نشاط‌آفرین آنان را برای ملت بزرگ ایران در پیمایش راه مقدس فرزندان شهید این سرزمین مبارک، از خداوند رحیم حکیم مسالت می‌دارم.
 
دوم رجب‌المرجب 1439 برابر با 29 اسفند 1396 

سیدرحیم توکل
 نماینده مردم شریف مازندران در خبرگان رهبری
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه