اخبار داغ

رئیس اتحادیه گوشت فروشان مشهد خبر داد؛

افزایش قیمت گوشت دام زنده در پایان سال

افزایش قیمت گوشت دام زنده در پایان سال
رئیس اتحادیه گوشت فروشان مشهد گفت: قیمت گوشت گوسفندی نزدیک به یک هفته است که در تمام کشور افزایش داشته است به ازای هر کیلو 1500 تومان افزایش داشته است و گوشت تازه گاو نیز به همان قیمت قبلی در بازار شهر موجود است و مردم می توانند تهیه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد احدی در گفتگو با صبح توس، ضمن اشاره به خرید گوشت در بازار شب عید، اظهار کرد: گوشت گوساله و گوشت گوسفند قوت همیشگی مردم عزیز ما در اعیاد و مهمانی های سال نو است و یکی از مهم ترین اعیاد سال هم عید نوروز است که به دلیل افزوده شدن مهمانی ها گوشت قرمز به سبد خرید مردم اضافه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

رئیس اتحادیه گوشت فروشان مشهد افزود: از نظر موجودیت در بازار شب عید باید عرض کنم که هیچ نوع کمبودی در انواع گوشت قرمز مانند گوشت گاو و گوساله، گوشت گوسفند و گوشت منجمد برزیلی از پیش از شروع سال جدید تا پایان تعطیلات انشاءالله نخواهیم داشت.

,

 

,

وی با اشاره به قیمت انواع گوشت قرمز، گفت: قیمت گوشت گوسفندی نزدیک به یک هفته است که در تمام کشور افزایش داشته است به ازای هر کیلو 1500 تومان افزایش داشته است و گوشت تازه گاو نیز به همان قیمت قبلی در بازار شهر موجود است و مردم می توانند تهیه کنند.

,

 

,

وی ادامه داد: افزایش قیمت ها ممکن است فقط روی گوشت تازه دام اثرگذار باشد اما گوشت منجمد برزیلی در تمامی فروشگاه معتبر سطح شهر با همان قیمت مصوب قبلی موجود است و مردم می توانند خرید خود را انجام دهند.

,

 

,

احدی با تاکید بر اینکه قیمت گوشت در بازار به عرضه و تقاضا بستگی دارد، بیان کرد: در هفته آخرسال شاهد افزایش خرید مردم هستیم و پیش بینی می شود این سطح خرید مردم تا پایان هفته دوم عید نوروز ادامه داشته باشد اما پیش بینی می کنیم که افزایش قیمت بیش از آن چه که در هفته قبل اتفاق افتاد دیگر اضافه نخواهد شد.

,

 

,

وی با اشاره به نظارت های ویژه اتحادیه گوشت فروشان مشهد در بازار شب عید، تصریح کرد: نظارت ها به صورت مستقیم از طرف اتاق اصناف انجام می شود که بازرس های اتحادیه به صورت مستقیم معرفی شده اند و کار خود را از دو هفته پیش آغاز کرده اند، این بازرسان در تمام طول روز گشت های خود را در سطح شهر انجام می دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه