اخبار داغ

فرماندار تنکابن در آخرین جلسه شورای اداری:

ادارات بدون برنامه دیگر جایی در جلسات ندارند

ادارات بدون برنامه دیگر جایی در جلسات ندارند
فرماندار ویژه شهرستان تنکابن بر داشتنِ برنامه‌ای مدون از سوی هر اداره تاکید کرد و گفت: در سال ۹۷ اداره‌ای که دارای کتابچه و برنامه‌ای مدون نباشد، در جلسات جایی برایش باز نمی‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تنکابن24، سید امیر حسینی‌جو شب گذشته در آخرین جلسه شورای اداری تنکابن در سال ۹۶ با موضوع ستاد خدمات سفر که در محل فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد با تاکید بر اینکه اعضای این ستاد باید وظایفشان را طبق مصوبات انجام دهند، اظهار کرد: امنیت، لازمه ابتدایی انجام همه امور است که در این راستا نیروی انتظامی و بسیج در تلاش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنکابن24,

وی با بیان اینکه باید درصدد بود تا امکانات ما در حد ملی قرار گیرد، عنوان کرد: ما با امکانات شهرستانی، خدمات ملی ارائه می دهیم.

فرماندار ویژه شهرستان تنکابن مدیریت تلگرامی را یک آسیب دانست و خاطرنشان کرد: ما در گذشته دچار مدیریت کارتابلی بودیم و امروز شاهد مدیریت تلگرامی هستیم که این در واقع، یک ریاست است و نه مدیریت‌.

حسینی‌جو بر داشتنِ برنامه‌ای مدون از سوی هر اداره در سال۹۷ تاکید کرد و گفت: در سال ۹۷ اداره‌ای که دارای کتابچه و برنامه‌ای مدون نباشد در جلسات جایی برایش باز نمی‌کنیم.

در پایان جلسه از رئیس سابق جمعیت هلال احمر شهرستان تنکابن که به بازنشستگی نائل آمد و خانم فضلی معاون اسبق ابتدایی شهرستان که اکنون به‌عنوان معاون مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه منصوب شدند، تجلیل شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه