اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی خلیل‌آباد خبر داد؛

آغاز توزیع میوه شب عید و اقلام پروتئینی در خلیل آباد

آغاز توزیع میوه شب عید و اقلام پروتئینی در خلیل آباد
مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد از آغاز توزیع اقلام ضروری نظیر سیب، پرتقال، برنج، مرغ و تخم مرغ در آستانه سال نو و برای تأمین میوه شب عید مورد نیاز مردم با قیمت مصوب در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید طاهرپور در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، با بیان اینکه 15 تن سیب و پرتقال برای تأمین میوه شب عید مردم شهرستان ذخیره سازی شده است، اظهارکرد: میزان 10 تن پرتقال با قیمت هر کیلو 17 هزار ریال و 5 تن سیب از قرار هر کیلو 25 هزار ریال در سطح شهرستان‌ خلیل آباد در حال توزیع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلیل‌آباد همچنین از توزیع 300 کیلو مرغ منجمد در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان مرغ نیز با کیلویی 58 هزار ریال به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

,

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: برای نیاز مردم شهرستان در ایام عید نوروز بیش از 22 تن انواع برنج هندی 1121 با قیمت هر کیلویی 56 هزار ریال، برنج هندی پی آر 11 با قیمت هر کیلویی 26 هزار ریال و برنج تایلندی با قیمت هر کیلویی 39 هزار ریال با قیمت هر کیلویی 235 هزار ریال و همچنین 3 تن مرغ مورد نیاز مردم با قیمت مصوب هر کیلویی 63 هزار ریال در حال توزیع است.

,

وی با تأکید بر اینکه هیچ محدودیتی برای توزیع میوه شب عید و دیگر اقلام وجود ندارد، اذعان کرد: این اقلام در دو مرکز اصلی شهر خلیل آباد و کندر و تعدادی از روستاهایی که متقاضی بودند توزیع می شود.

,

طاهرپور با بیان اینکه کار توزیع تا نیمه فروردین ماه ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: جلوگیری از نوسانات قیمتی بازار و دسترسی آسان مردم به اقلام ضروری و جلوگیری از سوء استفادههای احتمالی دلالان از بازار شب عید نیز از جمله اهداف توزیع اقلام ضروری مردم در شب عید است.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خلیل‌آباد خاطرنشان کرد: متولی توزیع و تأمین میوه شب عید، جهاد کشاورزی با همکاری تعاون روستایی است که اداره صنعت، معدن و تجارت نیز کار نظارت و بازرسی از واحدهای عرضه کننده را برعهده دارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه