اخبار داغ

شهردار گرگان عنوان کرد:

اجرای 21 برنامه فرهنگی و ورزشی در گرگان در ایام نوروز 97

اجرای 21 برنامه فرهنگی و ورزشی در گرگان در ایام نوروز 97
شهردار گرگان از برگزاری ۲۱ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام تعطیلات نوروز در شهر گرگان خبر داد و گفت: این برنامه های از 15 اسفند 96 آغاز شده و تا پایان نوروز 97 ادامه پیدا خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "عبدالرضا دادبود" شهردار گرگان در حاشیه بهره برداری از نخستین ایستگاه مکانیزه اتوبوس در گلستان از اجرای ۲۱ برنامه فرهنگی و ورزشی در ایام تعطیلات نوروزی خبرداد و گفت: این برنامه‌ها در قالب جشنواره محصولات خانگی، جشنواره سفره‌های هفت سین، کاروان شادی، جشنواره سبزه‌های نوروزی، ایستگاه نوروزی استقبال از بهار با اجرای برنامه های متنوع، دیدار با خانواده‌های همکاران متوفی شهرداری، جشنواره نوروز خوانی با حضور اقوام مختلف ساکن در گرگان و اجرای آداب و رسوم بومی و محلی، جشن استقبال از بهار در محلات، افتتاحیه رسمی ایستگاه‌های نورزی استقبال از بهار، سوار کاری تفریحی، جشن آزاد سازی ماهی‌های قرمز، اجرای ورزش‌های ملی، محلی و بومی، برگزاری کارگاه آموزشی سوارکاری، اجرای برنامه باستانی ویژه شهروندان و میهمانان و نمایشگاه توانمندی‌های هیات اتومبیلرانی و موتور سواری خواهد بود.

وی افزود: برنامه‌های اعلام شده از تاریخ ۱۵ اسفندماه به اجرا در آمده است و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

"دادبود" تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از اهداف اصلی اجرای این برنامه‌ها معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری شهر گرگان است، لذا تاثیر بسزائی در جذب سرمایه‌ گذاران حوزه گردشگری خواهد داشت.

شهردار گرگان با بیان اینکه گرگان یکی از شهرهای دارای تنوع قومیتی در کشور محسوب می‌شود، گفت: اجرای برنامه‌های فوق علاوه بر جذب توریست و سرمایه‌گذار، نقش مهمی در شناساندن آداب و سنن اقوام مختلف به شهروندان و بخصوص کودکان دارد.

وی تصریح کرد: امید داریم اجرای تمامی برنامه‌های نوروزی بدون هیچ کم و کاستی تا پایان تعطیلات به نحو احسن به اجرا درآید و پیامدهای مثبتی در جهت توسعه شهر گرگان به همراه داشته باشد.

گفتنی است سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری گرگان طراح برنامه‌های فوق بوده است و به عنوان مجری ناظر بر اجرا آن‌ها خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه