اخبار داغ

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گلستان:

حاشیه شهرگلستان پاکسازی شده است / علائم ترافیکی معابر گلستان تعویض و نوسازی شده‌اند

حاشیه شهرگلستان پاکسازی شده است / علائم ترافیکی معابر گلستان تعویض و نوسازی شده‌اند
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گلستان گفت: اقدامات لازم جهت آماده سازی شهرگلستان در آستانه فصل بهار انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رستمی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار بهارستانه با اشاره به اهمیت اجرای طرح استقبال از بهار، بیان داشت: حاشیه شهرگلستان با مشارکت و همکاری حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری پاکسازی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارستانه, بهارستانه,

وی در ادامه باتاکید بر اجرای مصوبات کارگروه پسماند شهرگلستان، تبیین کرد: در آستانه فرارسیدن بهار و به منظور پاکسازی طبیعت از زباله و طرح استقبال از بهار، بخش زیادی از حاشیه شهرگلستان پاکسازی شد.

,

رستمی همچنین به هدف اصلی اجرای طرح پاکسازی در شهرگلستان اشاره کرد و عنوان داشت: این طرح در راستای ارتقاء آراستگی و زیبایی‌ها در سطح شهر، حفظ محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی‌ در طرح استقبال از بهار اجرا شد.

,

وی در رابطه با لزوم داشتن شهری پاک، تصریح کرد: پاکسازی حاشیه شهر علاوه‌بر جلوگیری از فرسایش خاک به زیباسازی شهر نیز کمک می کند و بدون شک مجموعه شهر و سازه‌های تشکیل دهنده آن باید به مکانی برای آرامش شهروندان به ویژه در ایام نوروز تبدیل شوند.

,

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری گلستان با اشاره به توجه شهرداری شهرگلستان به موضوع روان سازی ترافیک، تشریح کرد: در همین راستا مجموعه مدیریت شهری اقدام به تعویض و نصب استوانه‌های ترافیکی در معابر سطح شهر کرد.

,

وی درپایان باتوجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در راستای کاهش ترافیک معابر در نوروز 97، خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته، نقاط حساس و پرتردد شهر شناسایی و اقدامات لازم برای رفع مشکلات ترافیکی و تعویض علائم ترافیکی توسط شهرداری شهرگلستان انجام شد، تا شهروندان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات با مشکلی مواجه نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه