اخبار داغ

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی:

فردا آسمان تهران صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد/بارش های پراکنده در خراسان رضوی و برخی استان ها

فردا آسمان تهران صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد/بارش های پراکنده در خراسان رضوی و برخی استان ها
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران و وزش باد در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و غرب سواحل شمالی در اولین روز فروردین ماه ۹۷ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد وظیفه شرایط جوی کشور را پیش‌بینی و اظهار کرد: بنا به داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی امروز (سه‌شنبه) ۲۹ اسفند ماه آسمان کشور صاف خواهد بود، همچنین در نیمه شرقی کشور افزایش دمای چهار تا شش درجه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به این که بعد از ظهر فردا (چهارشنبه اول فروردین ماه) موج کم دامنه‌ای از نوار شمالی عبور می‌کند، گفت‌: این موج سبب بارش پراکنده و وزش باد در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و غرب سواحل شمالی خواهد شد.

,

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: پنجشنبه (دوم فروردین ماه) در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق سمنان و ارتفاعات البرز شرقی این موج بارشی فعال بوده و سبب بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد می‌شود.

,

وظیفه در پایان شرایط جوی تهران را پیش‌بینی کرد و گفت‌: فردا آسمان تهران صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین و کمترین دمای تهران در روز آینده ۲۵ و شش درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین تهران در روز پنجشنبه کمی ابری و همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۲۸ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

,

 روز گذشته داود پرهیزکار-رئیس سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور را طی هفته اول فرودین ماهپیش‌بینی کرده و گفته بود: در هفته اول تعطیلات نوروز بارش قابل توجهی در کشور نخواهیم داشت. همچنین در این روزها افزایش دما نیز پیش‌بینی می‌شود.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه