اخبار داغ

فرمانده پلیس راه استان سمنان خبر داد:

ترافیک در محور تهران مشهد «نیمه سنگین و روان» است/ پیش بینی کاهش حجم تردد خودروها از صبح فردا

ترافیک در محور تهران مشهد «نیمه سنگین و روان» است/ پیش بینی کاهش حجم تردد خودروها از صبح فردا
فرمانده پلیس راه استان سمنان از ترافیک نیمه سنگین و روان خودروها در محور تهران مشهد در محدوده استان سمنان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن خسروجردی فرمانده پلیس راه استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص آخرین وضعیت جاده های استان گفت: حجم تردد خودروها در جاده های استان به ویژه محور تهران مشهد طی ساعات گذشته افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

فرمانده پلیس راه استان با بیان اینکه ترافیک محور تهران مشهد نیمه سنگین اما روان است اظهار کرد: مشکل خاصی در محور تهران مشهد و سایر محورهای مواصلاتی استان سمنان وجود ندارد.

,

خسروجردی افزود: روز گذشته شاهد ترافیک سنگین خودروها در ورودی شهر سمنان بودیم که خوشبختانه در حال حاضر این مشکل رفع شده است.

,

وی با توصیه به رانندگان برای رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: از رانندگان عزیز تقاضا داریم در طول مسیر استراحت لازم را داشته باشند تا هنگام رانندگی دچار خستگی و خواب آلودگی نشوند.

,

فرمانده پلیس راه استان با بیان اینکه احتمالا حجم بالای تردد خودروها در محور تهران مشهد تا عصر امروز ادامه خواهد داشت گفت: پیش بینی می کنیم از صبح فردا از حجم تردد خودروها در مسیر تهران مشهد کاسته شود.

,

خسروجردی خاطرنشان کرد: روز گذشته به علت وقوع تصادف در محدوه میامی به عباس آباد شاهد ترافیک خودروها بودیم اما امروز تردد خودروها در این منطقه روان و عادی است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه