اخبار داغ

آخرین تحولات میدانی غوطه شرقی دمشق:

حمله گسترده توپخانه ارتش سوریه علیه مواضع تروریست ها+فیلم

حمله گسترده توپخانه ارتش سوریه علیه مواضع تروریست ها+فیلم
ده ها تن از عناصر تروریستی حاضر در غوطه شرقی دمشق در اثر حمله گسترده توپخانه ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم زمان با پیشروی سریع و گسترده نیروهای سوری در محور مرکزی و شمالی غوطه شرقی دمشق، توپخانه ارتش نیز با شناسایی دقیق مواضع تروریست ها، آن ها را مورد هدف قرار می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سایت خبری«المراسلون» سوریه اعلام کرد: توپخانه ارتش سوریه با هدف انهدام پایگاه، انبارهای سلاح و فلج کردن تحرکات تروریست ها، به صورت مستمر آن ها را در مناطق آلوده غوطه مورد هدف قرار می دهند.

,

توپخانه ارتش سوریه در چند روز گذشته موفق شده است بعد از شناسایی دقیق منطقه، مواضع تروریست ها را مورد هدف قرار دهند و ده ها تن از آن ها را کشته و زخمی کنند.

,

از مناطق شمالی و مرکزی غوطه شرقی خبر می رسد، ارتش سوریه و نیروهای پشتیبانی همچنان در حال پیشروی به سمت شهرک های«حزه و عین ترما» هستند و تا کنون موفق شدند مزارع اطراف مناطق را به طور کامل پاکسازی کنند.

,

رسانه های سوری در خصوص تحولات غوطه شرقی اعلام کردند: بیش از 60 هزار تن از ساکنان شهرک های منطقه در چند روز گذشته موفق شده اند از چنگ تروریست ها نجات یابند و خود را به مناطق تحت کنترل ارتش سوریه برسانند.

,

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ده ها هزار تن دیگر از ساکنان غوطه شرقی دمشق همچنان در شهرک های تحت اشغال تروریست ها هستند و تکفیری ها از آن ها به عنوان سپر انسانی در مقابل حمله ارتش سوریه استفاده می کنند.

,

بخش کوچکی از غوطه شرقی دمشق از جمله مناطق«دوما، عین ترما، حرستا، عربین و …» همچنان تحت اشغال گروه های تروریستی«جیش الاسلام، فیلق الرحمن، احرارالشام، جبهه النٌصره و …» است.

,

انتهای پیام/ المراسلون

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه