اخبار داغ

تبریک نوروزی رضا صادقی به خانواده مدافعان حرم

تبریک نوروزی رضا صادقی به خانواده مدافعان حرم
رضا صادقی که همراه دخترش مهمان برنامه نوروزی علی ضیا شده بود، سال نو را به خانواده مدافعان حرم تبریک و از احترام ویژه ای که برای آنها قائل است سخن گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدعلی ضیا در سومین شب از پخش ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک میزبان رضا صادقی خواننده محبوب موسیقی پاپ و دختر بزرگ او تیارا بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیارا برایم هم حکم مادر را دارد هم دختر

,

صادقی درباره حس پدر شدن گفت: وقتی تیارا به دنیا آمد، همچنین ویانا به دنیا آمد زنده شدم. تیارا برای من هم حکم مادرم را دارد هم دخترم. او یک جورهایی مرا به دنیا آورد. به همه پیشنهاد می‌دهم لذت نوازش موهای دخترشان را از دست ندهند که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. خداراشکر می‌کنم که به من دو دختر خوب و یک همسر خوب داده است.

,

وی درباره سختی دوری از خانواده اظهار کرد: من برای امسال به دوستانم گفتم در فروردین هیچ کنسرتی را هماهنگ نکنند چون در طول سال خیلی سفر بودم و حالا باید از بودن بچه‌ها لذت ببریم.

,

دختر ایرانی را حذف نکنیم

,

این خواننده همچنین با اشاره به اینکه دخترش همیشه با او همخوانی می‌کند و خودش را خواننده می‌داند، یادآور شد: ان شاء الله روزی برسد که تیارا و هم جنس‌های تیارا و هم قدهای او هنرشان را به گوش ایرانی‌ها برسانند. این زیباست و ما باید به هنر دخترانمان افتخار کنیم و دختر ایرانی را حذف نکنیم.

,

صادقی تصریح کرد: من پیامبری را دوست دارم و به او افتخار می‌کنم که شدیداً دخترش را دوست داشت و به او افتخار می‌کرد. من هم در یک سطح کوچک و پایین به همه هنرهای دخترم افتخار می‌کنم.

,

در ادامه ضیا به این موضوع اشاره کرد که سال 97 دو تا روز پدر داریم و صادقی پاسخ داد: پس سال دیگر دو جفت جوراب هدیه می‌گیریم!

,

موسیقی علیرضا عصار اصالت دارد

,

وی همچنین با اشاره به موسیقی تیتراژ برنامه گفت: از همه ممنونم که اتفاق شایسته‌ای مثل صدای علیرضا عصار را با یک کار زیبا تیتراژ این برنامه کردید. عصار کسی است که موسیقی او اصالت دارد.

,

صادقی درباره تفاوت نسل فعلی موسیقی با نسل خودش نیز اظهار کرد: نسل ما قصه‌اش موسیقی و دنبال کلام و ادبیات خوب بود و حتی اگر می‌خواست سرگرم شود، سرگرمی خوب مدنظرش بود.

,

عاشق زنم هستم ذلیل نیستم

,

خواننده «مشکی رنگ عشقه» در پاسخ به اینکه آیا زن ذلیل هستی، بیان کرد: من عاشق زنم هستم، ذلیل نیستم! همسر یک هنرمند در جهان دنیای هنر بودن صبوری می‌خواهد و ما کنار هم سعی کردیم عاشقانه‌ها را خوب زندگی کنیم.

,

وی در پاسخ به اینکه آیا آهنگی را این اواخر برای همسرش خوانده، افزود: «معصومانه» را برای همسرم خواندم. ما خانواده‌مان را خیلی دوست داریم و برای این دوست داشتن تلاش می‌کنم.

,

صادقی درباره همکاری‌اش در کارهای خانه نیز توضیح داد: اهل ظرف شستن یا غذا پختن نیستم و متأسفانه وقتش را ندارم. اما یک وقت‌هایی یک چیزهایی را در خانه تعمیر می‌کنم مثلاً جاروبرقی. اخیراً می‌خواستیم فیلم ببینیم که پلیرمان خراب بود. من هم آن را باز کردم و گفتم حتماً از هدش است. اما بعد دیدم کار از این حرف‌ها گذشته و پیشنهاد دادم برویم بیرون دور بزنیم!

,

نمی توانم به سینما بروم

,

این خواننده یادآور شد: سینما نمی‌روم. شرایط راحت رفتن به سینما وجود ندارد. لطف زیاد مردم بعضی وقت‌ها اذیت می‌کند، البته منتی بر سر ما است.

,

وی غذای مورد علاقه خود را یک غذای بندری معرفی کرد که با ترشی انبه خورده می‌شود و حسابی تند است و در بخش دیگری از سخنانش گفت: به همه مردمی که روزگار سخت را صبوری می‌کنند عید را تبریک می‌گویم.

,

احترام ویژه‌ای برای مدافعان حرم قائل هستم

,

صادقی که دخترش تیارا در آن موقع بامداد خواب آلود بود، همچنین اعلام کرد: این یک اتفاق قلبی است و دوست دارم عید را به خانواده مدافعان حرم تبریک بگویم. شخصاً احترام ویژه‌ای برای کسانی قائل هستم که می‌روند و در کنار خانواده‌شان نیستند تا دغدغه تیارا خوابش باشد نه سرپناهش.

,

وی در پایان گفت: لطفاً حال همدیگر را خوب کنیم. یک دنیا از همه آدم‌هایی که یک سال مرا تحمل کردند ممنونم. حال بچه‌های پشت صحنه برنامه شما هم خیلی خوب است، شما برای لبخند مردمتان وقت و هزینه فکری گذاشتید.

,

«یکِ یک» با اجرا و تهیه کنندگی سیدعلی ضیا، از 26 تا 28 اسفند هر شب حوالی ساعت 23:30 تا 2 بامداد روی آنتن شبکه یک سیما رفت و امروز هم از ساعت 12:30 تا ساعت 21 به صورت زنده و با اتفاقات ویژه روی آنتن خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه