اخبار داغ

پیام رئیس‌جمهوری آلمان به مناسبت نوروز

پیام رئیس‌جمهوری آلمان به مناسبت نوروز
رئیس جمهوری آلمان به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۷ پیام تبریکی منتشر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دویچه وله، فرانک والتر اشتاین‌ مایر رئیس‌ جمهوری آلمان به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۳۹۷ پیام تبریکی صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس‌ جمهوری آلمان در این پیام، نوروز را دارای این ویژگی دانسته است که می‌تواند انسان‌ های متفاوت را گردآورده و به گفتگو بنشاند.

,

فرانک والتر اشتاین‌ مایر در این باره اعلام کرد: میلیون‌ ها انسان از فرهنگ‌ های گوناگون در منطقه از خاورمیانه و خاورنزدیک گرفته تا شبه‌ جزیره‌ بالکان در کنار دریای سیاه و یا حتی تا قفقاز، این روزها نوروز را جشن می‌گیرند.

,

رئیس‌ جمهوری آلمان همچنین به صدها هزار نفری تبریک گفته است که در آلمان به استقبال بهار می‌روند و برابری روز و شب و آغاز سال نو را مشترکاً با خانواده، دوستان و همسایگان خود جشن می‌ گیرند.

,

در پیام تبریک نوروزی اشتاین‌ مایر همچنین نوروز نماد «روز تازه و نور تازه» و جشنی است رنگارنگ که «نشانه‌ بیداری و شکوفایی زندگی پس از ماه‌ های تیره‌ زمستان است».

,

وی ادامه داد: نوروز در این زمانه‌ ناامنی که در آن تقریبا هر روز خبرهائی از جنگ و ترور و نفرت ما را تکان می‌دهد، انگیزه بخش بوده و در ما این اطمینان خاطر را برمی‌ انگیزد که می‌ توانیم مشترکاً به هدف‌ های بزرگ نزدیک‌ تر شویم و به صلح در خاورمیانه دست یابیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه