اخبار داغ

رئیس سازمان جوانان هلال احمر؛

رانندگان قانونمند در ایام نوروز جایزه می‌گیرند

رانندگان قانونمند در ایام نوروز جایزه می‌گیرند
رئیس سازمان جوانان هلال احمر، گفت: رانندگی صحیح به کاهش تلفات سوانح جاده ای منجر می شود، در این راستا رانندگانی که در طول سفرهای نوروزی قوانین رانندگی را رعایت کنند، جایزه می گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود حبیبی درباره طرح بهرفت (تلاش همگانی برای بهبود رفتارهای ترافیکی) سازمان جوانان هلال احمر، افزود: در این طرح سعی می شود فرهنگ رعایت قوانین و مقررات رانندگان ارتقا یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: در سال ۸۴ سالانه ۲۷ هزار نفر در جاده های کشور بر اثر حوادث رانندگی کشته می شدند، اما این آمار با اقدامات پلیس و فرهنگ سازی انجام شده، سال گذشته به ۱۶ هزار کاهش یافته است.

,

حبیبی ارتقای فرهنگ رانندگی را در این کاهش آمار تاثیرگذار دانست و گفت: در نظر داریم با حساس سازی مردم نسبت به عوامل حادثه ساز ( سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی) میزان تلفات سوانح رانندگی را کاهش دهیم.

,

وی با بیان اینکه وظایف هلال احمر در راستای کاهش آلام و آسیب های اجتماعی است، افزود: امسال طرح بهرفت برای هجدهمین سال متوالی در حال اجرا شدن است و درصدد هستیم با مشارکت ۲۰ هزار نفر از اعضای جوان و داوطلب نسبت به اجرا طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی اقدام کنیم.

,

حبیبی با اشاره به مسابقه پیامکی در طرح بهرفت، گفت: رانندگانی که مطمئن هستند از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۲۰ فرودرین ۹۷ قوانین رانندگی را رعایت می کنند شماره پلاک خودروی خود را به سامانه ۱۰۰۰۱۴۷ ارسال کنند.

,

رئیس سازمان جوانان هلال احمر افزود: پس از پایان تعطیلات از پلیس راهور می خواهیم این شماره پلاک ها را بررسی کند و به قید قرعه به رانندگانی که تخلف ندارند، جوایز نقدی اهدا می کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه