اخبار داغ

افتتاح ستاد مرکزی خدمات سفر قاین در منطقه گردشگری بوذجمهر + تصاویر

افتتاح ستاد مرکزی خدمات سفر قاین در منطقه گردشگری بوذجمهر + تصاویر
ستاد مرکزی خدمات سفر شهرستان قاین در منطقه گردشگری بوذجمهر افتتاح شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم قائن ، شاهرخ عباسی پیش از ظهر امروز در حاشیه  آغاز به کارستاد مرکزی خدمات سفر شهرستان قاین در منطقه گردشگری بوذجمهر گفت: با هماهنگی ادارات و نهادهای شهرستان  ودر جهت خدمات مطلوب  به مسافرین و گردشگران نوروزی  کمیته دهگانه شهرستان  تشکیل شده است   ودو جلسه ستاد خدمات سفرشهرستان نیز برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی با بیان اینکه ستاد مرکزی خدمات سفر در منطقه بوذرجمهر تا14 فروردین فعال خواهد بود،گفت:در این منطقه نیز بازارچه های صنایع دستی دایر شده است و علاوه بر این برنامه های شاد و متنوع نیز در منطقه گردشگری بوذجمهر برگزار خواهد ش.

,

وی از برپایی سیاه چادر عشایری   ،برپایی جشن وموسیقی محلی،پخت  نان  و آش محلی و.. درایام نوروز در ستاد مرکزی خدمات سفر شهرستان خبر داد وگفت: در 5 نقطه شهری در سطح شهرستان قاینات نیز بازارچه های صنایع دستی برپا شده است .

,

, ,

عباسی ادامه داد: دراین بازارچه ها محصولات صنایع دستی شهرستان که نشان از فرهنگ وتاریخ کهن قاینات است به فروش خواهد رسید.

,

 

,

عباسی با اشاره به اقدامات پیش بینی شده برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی بیان کرد: برگزاری جشن  و موسیقی محلی، پخت نان و آش محلی و برپایی سیاه چادر از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

,

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان قاین از  آماده سازی بیش از 50 اتاق  با 180 تحت  با همکاری ستاد مسافرین نوروزی خبرداد و گفت: همچنین اکیپ های امداد و نجات ،کشیک های نانوایی،امداد خودرو و... آماده خدمات رسانی به مسافرین نوروزی در شهرستان هستند.

,

وی  برپایی سیاه چادر عشایری، برگزاری مسابقات الاغ سواری و شتر شواری را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در منطقه بوذجمهر اعلام کرد و گفت: در منطقه خضری دشت بیاض،آرین شهر نیز سیاه چادرها برپا شده است .

,

عباسی ادامه داد: سال گذشته از محل فروش محصولات غرفه های صنایع دستی، قریب به ۸۰۰ میلیون ریال عاید هنرمندان قاینی شده است.

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه