اخبار داغ

وزیر ورزش و جوانان:

عزم دولت در سال 97 اشتغالزایی جوانان است

عزم دولت در سال 97 اشتغالزایی جوانان است
وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت در راستای ایجاد و گسترش رونق اقتصادی در کشور و اشتغالزایی برای جوانان، برنامه های همه جانبه ای را در سال 1397 پیش بینی نموده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سهیل سنقر، دکتر مسعود سلطانی فر  امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری سنقرو کلیایی از اجرای 2 طرح بزرگ سرمایه گذاری و اشتغالزایی در سال جدید خبر داد و گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل با هدف کاهش خسارات ناشی از تصادفات، صرفه جویی در مصرف سوخت و رونق تولید کنندگان خودرو و قطعات آن و همچنین بازسازی بافت های فرسوده با هدف مقاوم سازی واحد های مسکونی وایجاد تحرک در حدود 200 رشته تولیدی در بخش مصالح ساختمانی، موجب اشتغالزایی برای افراد بخصوص جوانان خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سهیل سنقر,

 

,

وی افزود: در راستای ایجاد اشتغال و تامین معیشت در مناطق روستایی و ساماندهی وضعیت کشاورزان و دامداران و جلوگیری از مهاجرت، ردیف اعتباری بالغ بر 12 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

,

 

,

وزیر ورزش و جوانان قول مساعد داد، مشکلات مطرح شده از سوی فرماندار سنقرو کلیایی در حوزه های مختلف این شهرستان را به کمک همکاران مورد بررسی و پیگیری جدی قرار دهد.

,

 

,

دکتر سلطانی فر مهمترین مشکلات جوانان را اشتغال، مسکن، ازدواج و اوقات فراغت عنوان کرد و گفت: برای حل همه این مشکلات، هم افزایی تمامی وزارتخانه ها و دستگاهها لازم و ضروری است.

,

 

,

وی ورزش را ارزانترین، موثرترین و کارآمد ترین ابزار پرکردن اوقات فراغت و تامین کننده سلامتی جسم و بهداشت روح و روان مردم جامعه دانست.

,

 

,

وزیر ورزش و جوانان، فوتبال جام جهانی 2018 روسیه و حضور تیم ملی ایران در این رقابتها، بازیهای آسیاسی جاکارتا و حضور حسین کیهانی از افتخارات ورزش شهرستان سنقرو کلیایی وعضو تیم ملی دو و میدانی دراین بازیها،مسابقات جام ملتهای آسیا و... را از مهمترین رویدادهای ورزشی سال 97 عنوان کرد و گفت امید واریم به یاری خداوند و دعای مردم با تدارکاتی که صورت گرفته، شاهد به اهتزاز درآمدن پرچم و سرود پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در سطح بین الملل باشیم.

,

 

,

فرماندارسنقرو کلیایی هم در این نشست گفت: این شهرستان با تقدیم 417 شهید والامقام و شمار زیادی آزاده و جانبازسر افراز به انقلاب اسلامی، انتظار است با توجه به محرومیتها در بحث رفع مشکلات و نارساییها مورد توجه ویژه قرارگیرد.

,

 

,

محمد ناصر معصومی زاده گزارش جامع و کاملی از فعالیتهای صورت گرفته در بخشهای مختلف در این شهرستان ارائه داد و مشکلات و نیازمندیهای شهرستان را تشریح کرد.

,

 

,

وی افزود: کمک به وضعیت شهرک صنعتی با تغییر عنوان آن به توسعه نیافتگی برای برخورداری تولید کنندگان از معافیتها ی مالیاتی و تسهیلات سرمایه در گردش، اختصاص اعتبار برای ادامه پروژه های نیمه تمام شامل بزرگراه سنقر به بیستون، نیاز 147 کیلومتر راه روستایی به آسفالت، کمربندی سنقر، تصفیه خانه آب شرب، تصفیه خانه فاضلاب، مجتمع های آبرسانی روستایی، پارک بانوان، استقرار دستگاه ام آرآی و تکمیل کادر پزشکان متخصص بیمارستان امام(ره)، احداث 200 هکتار باغ دیم، ارتقاء عمران شهری و توانمند سازی بافت های فرسوده نا کار آمد از مهمترین مشکلات این شهرستان است که نیازمند توجه ویژه و پیگیری جدی می باشد.

,

 

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین مجید صفدری امام جمعه سنقرو کلیایی هم توجه به رفع مشکلات این شهرستان بخصوص مشکلات ورزشکاران و قهرمانان میادین ورزشی کشورو بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

,

 

,

همچنین در این جلسه، نمایندگان کشاورزان، بانوان و ورزشکاران، مسائل و مشکلات  حوزه ها ی مربوطه را برای رسیدگی و رفع آنها مطرح کردند.

,

 

,

وزیر ورزش و جوانان و همراهان ایشان، امام جمعه و فرماندار و دیگر مسئولین ملی و محلی در بدو ورود به شهرستان با حضور در مزار شهدا و نثار شاخه های گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کردند.

,

 

,

, ,

, ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه