اخبار داغ

درنشست با اصحاب رسانه صورت گرفت؛

اقدامات مهم بخشداری مرکزی چرام در راستای محرومیت زدایی روستاهادر سال96

اقدامات مهم بخشداری مرکزی چرام در راستای محرومیت زدایی روستاهادر سال96
بخشدار مرکزی چرام درنشست با اصحاب رسانه گزارش یکساله خود را در راستای محرومیت زدایی این بخشداری تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی چرام، سید الیاس افسردیر بخشدار مرکزی چرام در نشست خبری با اصحاب رسانه گزارش یکساله خود و زیرمجموعه خودرا جهت افکار عمومی انتشار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی چرام,

 

,

وی افزود: خبرنگاران در سال جدید همچنان به نقد منصفانه مدیران بپردازند تا از دوباره کاری ها منصرف و پیشرفت کارها را مدنظر قرار دهند.

,

 

,

بخشدار مرکزی لنده تصریح کرد: اگر کسی بواسطه سخنان بنده رنجیده خاطر شده است، پوزش می طلبم و آرزوی توفیق وسربلندی برای بازوان مدیران که اصحاب رسانه هستند را داریم .

,

 

,

وی تاکیدکرد:بخشداری از جمله اداراتی است که حجم بزرگی از اعتبارات دولت تدبیر وامید را به روستاهای محروم اختصاص داده و در جهت محرومیت زدایی تلاش کرده است.

,

 

,

 افسردیر با بیان اینکه در پایان سال کارهایی انجام داده ایم،اظهار کرد:جدول گذاری معابر روستایی بیش از  پنج هزارو 520 متر،کشیدن دیوار حائل روستایی به مقدار 495 متر که در دو روستای آرند، بی بی رشیده(س) ودمدره به انجام رسیده است .

,

 

,

وی به دیگر فعالیت های بخشداری چرام اشاره کرد و گفت: جابجایی و نصب روشنایی معابر روستایی نزدیک به 136 پایه برق بهمراه 38،خرید دو دستگاه ماشین حمل زباله به روستاهای کره شهبازی وشیخ حسین،آسفالت معابر بیش از بیست و نه هزارو 500 متر مربع در روستاهای مختلف به انجام رسیده که رقم قابل توجه بوده است.

,

 

,

بخشدار مرکزی چرام افزود:زیر سازی معابر روستایی بیش از سی و پنج هزار و 500 متر مربع انجام شده که این کار هم از کارهای مهم بحساب می آید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه