اخبار داغ

جدیدترین خبرها از «خندوانه»

جدیدترین خبرها از «خندوانه»
رامبد جوان زمان پخش فصل جدید «خندوانه» را آخر فروردین ماه اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامبد جوان ۲۹ اسفند ماه در ویژه برنامه تحویل سال «دورهمی» شبکه نسیم مهمان مهران مدیری شد و در گفتگویی از مسایل مختلفی سخن گفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در بخشی از این برنامه درباره فیلم «قانون مورفی» که درگیر ساخت آن است درباره حضور همسرش نگار جواهریان در آن بیان کرد: نگار جواهریان در فیلم «قانون مورفی» حضور ندارد چراکه این فیلم، اثر مردانه ای است و فقط نقش دختر آن، جوانی حدودا ۲۳ ساله است.

,

این کارگردان سینما ادامه داد: بخش هایی از تصویربرداری این فیلم هنوز باقی مانده است.

,

جوان همچنین درباره تغییرات «خندوانه» در فصل جدید عنوان کرد: ساختار اصلی «خندوانه» پابرجاست و تغییر چندانی نداریم و فقط جناب خان به برنامه اضافه می شود. همچنین «خنداننده شو ۲» راه می افتد که از آخر فروردین روی آنتن می رود.

,

این بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فیلمبرداری در شمال کشور و آلودگی در این منطقه اظهار کرد: مردم در شمال به شکل دردناکی زباله تولید می کنند و به زمین می ریزند. شمال کشور به شدت زباله دارد، گروه ما در جایی زباله ها را جمع می کرد و در عکسی در فضای مجازی متهم شد که زباله می ریزد. ما عکس ها و فیلم هایی از این آلودگی ها داریم که بعدا در «خندوانه» نمایش می دهیم که چقدر شمال کشور ایران آلوده شده است.

,

وی در پایان این برنامه درباره رقابتی که گاهی مطرح می شود بین برنامه «دورهمی» و «خندوانه» وجود دارد، توضیح داد: من در صفی هستم که مهران مدیری در آن، جلوی صف است و حس رقابت ندارم. ما کارمان را برای مردم انجام می دهیم و دغدغه و هدف مان برایمان خیلی مهم است. ما برنامه نمی سازیم که کل کل کنیم بلکه برنامه می سازیم تا آموخته هایمان را منتقل کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه