اخبار داغ

استاندار سمنان:

اگر مصرف آب را مدیریت نکنیم دچار مشکلات فراوانی خواهیم شد/ برنامه دولت برای تامین آب استان از منابع جدید به قوت خود باقی است

اگر مصرف آب را مدیریت نکنیم دچار مشکلات فراوانی خواهیم شد/ برنامه دولت برای تامین آب استان از منابع جدید به قوت خود باقی است
استاندار سمنان با بیان اینکه عدم مدیریت مصرف آب در استان، مشکلات فراوانی به دنبال خواهد داشت گفت: برنامه دولت برای تامین آب استان از منابع جدید همچنان به قوت خود باقی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سید شهاب  الدین چاوشی استاندار سمنان در پیامی تصویری، فرارسیدن سال نو و بهار طبیعت را به مردم استان سمنان تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

استاندار سمنان در این پیام با آرزوی موفقیت و سربلندی برای ملت ایران و به ویژه مردم استان سمنان اظهار کرد: سابقه تاریخی استان سمنان سابقه ای درخشان است و امیدوارم سال جدید برای مردم این دیار سالی همراه با شادی، تندرستی و بهروزی باشد.

,

چاوشی با اشاره به شیطنت های دشمنان انقلاب در سال گذشته گفت: توطئه های دشمن با عزم و اراده ملت بزرگ ایران و دوراندیشی مقام معظم رهبری و دولتمردان خنثی و امنیت ملی کشور تثبیت شد.

,

وی در ادامه با یادآوری موفقیت استان سمنان در تحقق سهمیه پیش بینی شده برای ایجاد اشتغال تصریح کرد: البته نیاز ما به اشتغال بیش از میزان فعلی است و امیدوارم در سال 97 بتوانیم در این زمینه گام های بلندتری برداریم.

,

نماینده عالی دولت در استان سمنان افزود: معتقدم برای تحول در حوزه اشتغال نیازمند تغییر فرهنگ اشتغال و الگوی مصرف هستیم چراکه تولید و اشتغال پایدار، نیازمند حمایت اقشار مختلف مردم از کالای ایرانی است.

,

چاوشی با تاکید بر اینکه خرید کالای ایرانی به تثبیت اشتغال کمک خواهد کرد گفت: در کنار این موضوع از فعالان اقتصادی و صنعتی نیز می خواهیم تا نسبت به ارتقای کیفی محصولات خود تلاش کنند و تولیداتی در شان مردم ایران عرضه کنند.

,

وی توجه به گردشگری و صنعت توریسم را یکی از راه های درآمدزایی در کشور و استان دانست و گفت: استان سمنان بسیاری از جاده ها و حورهای مواصلاتی اصلی کشور را در خود جای داده است که اگر از این ظرفیت برای حضور بیشتر مسافران در استان بهره بگیریم قطعا شاهد افزایش درآمدهای استان در بخش گردشگری خواهیم بود.

,

استاندار سمنان با تاکید بر استقبال گرم مردم این استان از مسافران و گردشگران اظهار کرد: چنانچه بتوانیم زمینه های آرامش و آسایش بیشتر مسافران نوروزی را فراهم کنیم شاهد حضور آنها در سایر ایام سال نیز خواهیم بود.

,

چاوشی در بخش دیگری از این پیام با اشاره به خشکسالی های سالهای اخیر گفت: متاسفانه در سالهای اخیر سطح آب در سفره های زیرزمینی با کاهش شدید روبرو شده است و اگر مصرف آب به درستی مدیریت نشود دچار مشکلات فراوانی خواهیم شد.

,

وی خاطرنشان کرد: البته برنامه دولت برای تامین آب استان از منابع جدید هچنان به قوت خود باقی است و با جدیت توسط دستگاه های ذیربط دنبال خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه